Jump to content

meer dan 1 categorie block


geoffstar

Recommended Posts

Beste Prestashop gebruikers,

 

Is het mogelijk om meer dan 1 categorie block te gebruiken op je website?

ik zou namelijk een schoolwebsite maken voor 3 verschillende klassen die elks iets appart verkopen

 

dus nu dacht ik aan elke titel van de categorieblock de naam van de klas te geven en als categoriën de product categoriën in te geven die zij verkopen.

 

is er anders een andere oplossing?

 

alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Maar ik neem aan dat als je ze dit ontzegd door te zeggen dat ze dit gewoon niet mogen dat dat geen probleem moet zijn.

Ik heb het nog nooit gehad bij een shop dat er meerdere categorieën Blocks waren....

 

Daar heb je gelijk in!

 

maarja toch zou ik willen dat de 3 klassen niet aan elkaars producten liggen te poteren want dan kan het nog al een warboel worden en aangezien ik de administrator ben wil ik daarvoor dan niet verantwoordelijk zijn.

 

anders zal ik hier zeer goede afspraken voor moeten maken met mijn klassen (verkopers)

 

Toch bedankt man!

Link to comment
Share on other sites

@geoffstar:

 

Afhankelijk hoeveel haast je hebt, zou je ook kunnen wachten op Prestashop versie 1.5. Die krijgt namelijk multi-store functionaliteit. Hiermee zou het mogelijk moeten zijn om met 1 back-end verschillende webshops te runnen, elk met een eigen assortiment. Zeer waarschijnlijk kan je dan verschillende accounts aanmaken voor het beheren van de afzonderlijke front-ends.

 

In jouw voorbeeld:

www.schoolwebsite/klas1

www.schoolwebsite/klas2

www.schoolwebsite/klas3

 

En dan elk klas een eigen admin account voor het beheren van hun eigen assortiment.

 

Hier kan je de alpha versie vinden van versie 1.5:

http://www.prestashop.com/forums/topic/143992-prestashop-alpha-1501-new-features-what-do-you-think-about-them/

 

De stabiele versie zou ergens begin volgend jaar moeten uitkomen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...