Jump to content

Hjælp! Din indkøbskurv er tom


kae

Recommended Posts

Hej jeg har stort problemer med at kunderne ikke kan køb nogle på min webshop.

 

Køberen kan tilføj det der skal købes til indkøbskurven, men når der trykke på "kasse" i indkøbs kurven få han en tekst om at indkøbskurven er tomt..

 

Har nu prøvet at din løsning på problemet i 2 dage :( men har ikke kun finde oversagen til det.. håber der er nogle der hjælpe mig derude..

 

 

www.iphonetilbehore.dk

Link to comment
Share on other sites

Kurven bliver også tømt hos mig. Hvad har du sidst rettet i din shop (eller har det virket før?). Hvor er du hostet - siden er langsom om at loade og lægge i kurv.

Sidst men ikke mindst - jeg håber, du har et andet domæne også for iphonetilbehore.dk giver ikke meget mening - burde være iphonetilbehoer.dk hvis noget

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vil starte med at sige, at jeg mener dette konstruktivt - men hold da op, hvor er der mange stavefejl, grammatiske fejl og underlige bøffer på det site. Jeg ville flygte langt væk, hvis jeg var ude efter den type produkter og faldt forbi siden.

 

Jeg har fuld respekt for folk med staveudfordringer, men det er svært at tage seriøst, når folk så ikke betaler ½ time til naboens kone, som lige kan læse korrektur.

 

Eksempel:

"Der er en glidende strop for let, hurtigt få adgang til telefonen ved hjælp af den smarte trækflig

* Style & beskyttelse ultratynde taske til iPhone 3G, 3GS, 4 og

4S

* Med magnetlås

deisgn

* Lavet

af høj kvalitet stærke lædermateriale

* tilfældet med en række beskyttende film for den

ultimative beskyttelse.

* Beskyt din iPhone fra ridsede støv

og skader i stil med direktionen-serien Super

stødabsorberende!"

 

Google Translate er altså IKKE din ven.

 

Og en anden ting er så den udtalte mangel på overholdelse af de mest basale love vedr. salg til private.

 

Når det er sagt, så bliver kurven også tom, når jeg prøver at lægge noget i den og hopper til KURV eller KASSE.

 

I en positiv ånd

/Nick

 

PS: Forventningsstyring er et glimrende begreb. Det er tilsidesat på sitet: "online chat support 24 timer" på midten af HOME og "Offline" nede i hjørnet... Samt Lorum Ipsum hvis man skifter til engelsk... Så burde det i det mindste gøres humoristisk, så man kunne vælge latin :-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Jeg har samme problem, som nævnt først i denne tråd.

 

Jeg kan godt lægge varer i min indkøbskurv, men når jeg går ind i indkøbskurven, er den tom. Min hjemmeside er her: http://www.webshop.kostumegalleriet.dk/

 

Jeg håber, nogen kan hjælpe mig. Jeg har brug for en idiot-sikker løsning, for jeg har ikke forstand på prestashop eller programmering i det hele taget (men vil gerne lære det :-) )

 

Med venlig hilsen

Anne-Marie Tange

Link to comment
Share on other sites

Du genåbner en lidt gammel tråd, hvor vi aldrig har hørt et kuk tilbage fra trådstarter, om han fik det løst eller ej. Jeg vil foreslå, at du i stedet åbner en ny tråd og fortæller noget mere om din shop - f.eks. version, hvor du er hostet (webhotel), og i hvilken browser fejlen opstår osv. osv. - jo flere oplysninger jo bedre:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...