Jump to content

[LØST] Hvordan ændrer jeg footer?


NickKK

Recommended Posts

Tak for det - jeg fik rodet med footeren på den måde :-)

 

Ja, jeg bliver nødt til at compile hver gang, da jeg roder med dele, som ellers ikke bliver effektueret.

 

Men nu har jeg et problem med kategoribillederne. Eller det vil sige produktbillederne i oversigten over en underkategori. Den viser bare ? i stedet for de billeder, som den gerne viser inde på en produktside.

 

Har I oplevet noget af den slags? Jeg fatter ikke hvorfor den ikke vil vise dem!

 

Tak for hjælpen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg sidder med lignende problem. Roder med mange af de basale ting, og vil ændre min header, jeg kan ikke finde noget modul til dette, hverken under moduler i back office eller under mit theme. Jeg prøvede at følge tidligere svar i form af at finde min tpl fil i databasen. Den åbnede jeg i notesblok. Det skal siges jeg næsten intet kender til html eller kodning.

 

 

<li><a href="{$base_dir}index.php">{l s='home'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}new-products.php">{l s='New products'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}prices-drop.php">{l s='Prices drop'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}my-account.php">{l s='My account'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}order.php">{l s='Cart'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}contact-form.php">{l s='Contact'}</a></li>

 

Dette er det eneste sted hvor navnene på mine tabs i headeren indgår, kan jeg blot ændre navnene her (home, new products, prices drop osv.), indsætte den redigerede tpl fil i databasen i stedet for den eksisterende og forvente at det virker? Og hvordan ændre jeg hvilke links tabsne skal sende mine brugere hen til?

 

Kan det virkelig passe der ikke er et modul integreret fra starten af som kan ændre noget så vigtigt og basalt?

 

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder med lignende problem. Roder med mange af de basale ting, og vil ændre min header, jeg kan ikke finde noget modul til dette, hverken under moduler i back office eller under mit theme. Jeg prøvede at følge tidligere svar i form af at finde min tpl fil i databasen. Den åbnede jeg i notesblok. Det skal siges jeg næsten intet kender til html eller kodning.

 

 

<li><a href="{$base_dir}index.php">{l s='home'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}new-products.php">{l s='New products'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}prices-drop.php">{l s='Prices drop'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}my-account.php">{l s='My account'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}order.php">{l s='Cart'}</a></li>

 

<li><a href="{$base_dir}contact-form.php">{l s='Contact'}</a></li>

 

Dette er det eneste sted hvor navnene på mine tabs i headeren indgår, kan jeg blot ændre navnene her (home, new products, prices drop osv.), indsætte den redigerede tpl fil i databasen i stedet for den eksisterende og forvente at det virker? Og hvordan ændre jeg hvilke links tabsne skal sende mine brugere hen til?

 

Kan det virkelig passe der ikke er et modul integreret fra starten af som kan ændre noget så vigtigt og basalt?

 

På forhånd tak

 

Nu skriver du godt nok databasen, men her findes dine .tpl filer ikke - mon ikke du mener din FTP-adgang til shoppens filer?

Ja, det kan godt passe, at din topmenu (som jeg tror, det er) ikke kan redigeres via moduler - afhængigt af dit theme.

 

Men før jeg fortsætter den dårlige kutyme det er at skrive i tråde der er løst - specielt når dit problem ikke drejer som om noget vedr. footer som denne tråd omhandler, så vil jeg bede dig oprette et nyt indlæg med dit problem - og så skal jeg nok hjælpe med svar :-) I det nye indlæg, vil det også være en stor hjælp, hvis du skriver et link til din shop.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...