Jump to content

Bank wire- check fatal error


verhoej

Recommended Posts

hoi,

 

bij de laatste stap van betalen met een bank wire of check krijg ik een fatal error. Het schijn te maken te hebben met een secure key die je uit kan commenten in classes payment module.php.

Dit heb ik gedaan maar krijg nog steeds de foutmelding.

Geupgrade van 1.4.4.1 naar 1.451 geen resultaat.

 

Ben nu echt de draad kwijt en mis veel orders omdat klanten niet kunnen betalen met een overschrijving.

 

 

Help

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg deze fout ook.

Bij keuze "overschrijving" en vervolgens bevestig bestelling krijg ik een fatal error.

 

Met paypal niet.

 

Module uit en aan helpt niet.

 

tools/smarty/ cache en compile leeg gegooid.

 

Wat was bij jouw de oplossing. Draai gelukkig nog proef, dus mis geen orders, maar irritant is het wel

Link to comment
Share on other sites

Ik heb eens in de tabellen gekeken. Heb de oorzaak gevonden. Nu de oplossing nog.

Als ik mijn klanten importeer met CSV dan blijft de kolom secure_key leeg.

Maak ik handmatig een nieuwe klant aan dan wordt er netjes een code in de kolom secure-key weggeschreven.

 

Hoe krijg ik het voor elkaar dat de secure_key ook gevuld wordt ?

 

Tevens is het zo dat bij CSV het password niet juist geimporteerd wordt. Is hier ook een truuk voor ?

 

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

idd daar gaat het fout, het lijkt er op dat de devellopers er ook geen antwoord op hebben. Heb nog steeds niks gehoord vanuit de bug tracker.Het is nl ook zo dat als je geupdate heb van bv 1.3 naar 1.4 voor bestaande klanten die fout blijft maar als je een nieuwe aanmaakt de fout er is. Bij was het bij iedere klant of ik nu een nieuwe aanmaakte of niet.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat had ik ook.

 

Heb een nieuwe import gedaan mbv csv. Nu geen problemen.

De secure_key is nu ook gevuld. Merkwaardig maar waar.

 

Heb nu alleen nog problemen met password. Deze is niet te importeren omdat hij versleuteld is.

Dus nu moeten alle klanten een nieuw wachtwoord aanvragen.

Link to comment
Share on other sites

Ik moet het nog doen (klanten import)

maar misschien is het mogelijk om de wachtwoorden apart in je db te importeren ?

heb het zelf nog niet geprobeerd ,..dus kan niet echt zeggen of dit wel lukt .

zag wel verschillende meldingen omtrent de csv import..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...