Jump to content

[solved] doorlinken naar overzicht pagina


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb een probleem met het doorlinken na een account aanmaken. als ik als klant iets bestel en ik wil afrekenen moet ik eerst mijn gegevens invoeren. als ik dan op "verder" klik kom ik op de adres pagina. De pagina Overzicht wordt overgeslagen.

 

Nu hebben we een openingskorting van 10% op ons hele assortiment bij het invoeren van een couponcode. Van verschillende klanten hebben we nu al een reactie gehad dat ze de code nergens kunnen invoeren. dit komt doordat de pagina Overzicht wordt overgeslagen en je gelijk naar de pagina Adres wordt gestuurd. Op de pagina overzicht kan de code worden ingevoerd.

Ik heb al geprobeerd dit te veranderen maar het lukt niet. ik krijg steeds een "lege" pagina te zien of een 404 error.

 

Weet iemand hoe ik dit moet aanpassen??

 

 

Ook wilde ik in het Blockpayementlogo module de afbeeldingen veranderen. Ik heb in blockpayementlogo.tpl de pad naar de afbeeldingen aangepast (van 3 veranderd in 2 afbeeldingen) en de nieuwe afbeeldingen geupload maar ik krijg nog steeds de 3 frames te zien waar de afbeeldingen horen te staan. de afbeeldingen worden niet weergegeven.

zie (elektrainstallatie.nl)

Weet iemand wat ik verkeerd doe??

De nieuwe afbeeldingen zijn .gif en de oude .jpg maakt dit een verschil?

 

Alvast bedankt,

 

Mark

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een probleem met het doorlinken na een account aanmaken. als ik als klant iets bestel en ik wil afrekenen moet ik eerst mijn gegevens invoeren. als ik dan op "verder" klik kom ik op de adres pagina. De pagina Overzicht wordt overgeslagen.

 

Ik neem aan dat je PS 1.4.x gebruikt en dat je dit probleem alleen hebt bij de normale 5-steps checkout?

 

Er zijn twee oplossingen:

1)

Gebruik de OPC (one page checkout optie), hier zie je normaal gesproken wel de optie voor het invullen van een kortingscode. Hoewel, ik weet niet zeker of dat ook het geval is voor al ingelogde klanten.

 

2)

Pas /modules/blockcart/blockcart.tpl aan. Verander dit:

<a href="{$link->getPageLink("$order_process.php", true)}{if $order_process == 'order'}?step=1{/if}" id="button_order_cart" class="exclusive{if $order_process == 'order-opc'}_large{/if}" title="{l s='Check out' mod='blockcart'}">{l s='Check out' mod='blockcart'}</a>

in dit:

<a href="{$link->getPageLink("$order_process.php", true)}" id="button_order_cart" class="exclusive{if $order_process == 'order-opc'}_large{/if}" title="{l s='Check out' mod='blockcart'}">{l s='Check out' mod='blockcart'}</a>

 

Ook wilde ik in het Blockpayementlogo module de afbeeldingen veranderen. Ik heb in blockpayementlogo.tpl de pad naar de afbeeldingen aangepast (van 3 veranderd in 2 afbeeldingen) en de nieuwe afbeeldingen geupload maar ik krijg nog steeds de 3 frames te zien waar de afbeeldingen horen te staan. de afbeeldingen worden niet weergegeven.

zie (elektrainstallatie.nl)

Weet iemand wat ik verkeerd doe??

Waarschijnlijk ben je vergeten om 'Force compile' aan te zetten in je backoffice. Doe dit ook voor de aanpassing aan blockcart.tpl hierboven.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...