Jump to content
SlimJim

Mijn shop heeft producten van 6% en 21% btw en ik wil dit duidelijk zien in mijn cart

Recommended Posts

Mijn shop heeft producten van 6% en 21% btw en ik wil een duidelijke opsomming in mijn cart.

Nu geeft de samenvatting van de winkelwagen wel een btw-berekening weer maar ik wil per product de btw berekening weergeven, want het ene product is aan 6% btw en het andere aan 21% btw. NERGENS vind ik hier een duidelijke oplossing voor!

hi,

Vroeg me af of je hier uiteindelijk een oplossing voor gevonden hebt?

Ik zit met hetzelfde probleem nl.

Alvast bedankt,

Michael

Waarom zou je dit willen doen?

Op je factuur zie je al 2 btw bedragen staan.

De gemiddelde mens weet wel wat 6 of 21% is. Etenswaren, condooms, etc 6% alle luxe artikelen zijn 21%

Nee dat is dus niet het geval.

Er staat "gewoon" 1 regel met Totaal btw. De twee tarieven worden niet apart op een regel gezet en ik wil m'n klanten ervan kunnen overtuigen dat ze over een boek maar 6% BTW betalen en over een luxe artikel (nu nog) 19%.

Vandaar dus m'n vraag. Is het mogelijk om die verschillende tarieven duidelijk weer te geven?

Ik weet nagenoeg zeker dat word aangegeven op de factuur! Z'n gelijke regel zal er moeten staan op de factuur:

BTW btw% Totaal excl. Btw Totaal btw Totaal incl. btw

Producten 6% € 123.85 € 23 € 126.95

Producten 19% blabla blabla blabla

Yep, maar wil het graag in de shopping-cart-product-line laten zien :), dus voordat mensen betalen.

Dit is opgelost in de volgende versie 1.5. Heb even geduld, in 1.5 kun je bij Belastingen in de backend aangeven om dit in je winkelwagen te tonen.