Jump to content

Translation to Catalan


oneal

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

M'alegro que faci servei!

:)

Encara no m'hi he pogut posar però quan trobi errades ja les aniré corregint i pujant.

Vaig traduir voucher per cupó de descompte i "credit slip" per val de descompte; poder aquest últim seria millor "xec regal", no ho sé...

En fi, s'accepten recomana-correccions!

Salut!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moltissimes gràcies per la traducció.

Només tinc un petit problema,

Al instalar em surt un error: "archivo no puede ser extraido"

Pot ser que sigui per l'ID que en el meu cas es el 5?

Solucionat!!!

S'havia de canviar els permissos de les següents carpetes: mails – modules – themes – translations per 777

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hello Zendik, when I downloaded the language pack catalan I had some mistakes and found to be quite incomplete.

Finally I decided to starting from zero. I modified the Prestashop PHP code to display a button next to each input that translates text from English to Catalan automatically through the google API. Then check the text manually.
This can not do with your on-line tool and the time available is very limited. I have not found another way to modify than a literal one, and at the moment this is not feasible for me ...

Thank you very much for your great work!

(Sorry for my googlenglish)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

M'he actualitzat a la 1.2.2 i he traduït amb ajuda de l'API de google el que he vist que faltava.

Ho pujo per si a algú li fa servei. ID d'idioma 4.

Salut!

Si trobeu pífies aviseu...

----------------In googlenglish----------------------------------------------

I updated to 1.2.2 and I translated with the help of Google API I've been missing.

I upload if someone makes service. Language ID 4.

Cheers

If you find errors warn ...

ca122.gzip

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hola!,

he hecho una traducción de Prestashop al catalan, (válida para la versión 1.2.4), solo teneis que sobreescribir los archivos originales, con los traducidos...
Pero no olvideis hacer un backup primero!!

podeis descargarla desde este hilo:
http://www.prestashop.com/forums/viewthread/32610/discusin_general/

Si quereis la versión completa la podeis bajar desde mi página, pero es innecesario si ya teneis descargada la última versión de Prestashop.

Agradeceré cualquier comentario.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Hola!,

he hecho una traducción de Prestashop al catalan, (válida para la versión 1.2.4), solo teneis que sobreescribir los archivos originales, con los traducidos...
Pero no olvideis hacer un backup primero!!

Si quereis la versión completa la podeis bajar desde mi página, pero es innecesario si ya teneis descargada la última versión de Prestashop.

Agradeceré cualquier comentario.


Hola, he intentat descarregar-me el fitxer amb tot el prestashop i diu que no existeix ja el fitxer, ho dic per si vols mirar-ho i tenir-ho en compte :P
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Hola! A veure si em podeu donar un cop de mà...

He descarregat l'arxiu ca.gzip, peor al importar-ho a PrestaShop (v.1.3) em dona missatge:
"el archivo no puede extraerse"

Gracies!!!


Hola,

Puedes subirlo por FTP.
(Tendrás mas respuestas poniendo las preguntas en el Foro en Español...Hay cosas por cual nos es necesario independencia, verdad? :lol: )

Saludo.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Se que aquest post és antic. Però cap dels links està disponible. Els podrieu tornar a pujar?

Moltes gràcies!

Ara mateix la versió més actual em sembla que és la que vaig adaptar jo a la 1.4.5.1, la pots trobar en aquest mateix fòrum:

http://www.prestasho...an-translation/

 

També vaig guardar a bitbucket les dades actualitzades per a la 1.4.6.2 aquí

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...