Jump to content

1. wachtwoord is ongeldig bij wijzigen van wachtwoord door klant


Recommended Posts

Ben de puntjes op de i aan het zetten aan mijn site en kom zodoende niet overal zelf uit.

 

Het volgende zou ik willen wijzigen binnen de site tijdens het wijzigen van het wachtwoord door een klant::

 

Er is 1 fout :

  1. wachtwoord is ongeldig

« Terug

 

Gaarne zou ik dit willen aanpassen door toe te voegen bij verkeerde invoer van het wachtwoord:

Er is 1 fout :

  1. wachtwoord is ongeldig. Het wachtwoord dient minimaal uit 5 karakters te bestaan.

« Terug

 

Mijn dank!

Tellme

Link to comment
Share on other sites

Kom er niet uit hoor:

 

Als je bij de vertalingen, kijkt bij de foutmeldingen, kom je "invalid password" tegen, daar staat nu, wachtwoord ongeldig, daarachter kun je vanalles nog aanplakken, zoals bv de text die je bedoeld.

 

Suc6

 

Het woord "invalid password" kom ik niet tegen in de vertalingen ik zoek alle bestanden af op het woord: 'wachtwoord ongeldig' of 'wachtwoord is ongeldig' en krijg geen terugmelding van een bestand waar deze combinatie in voorkomt.

welk bestand staat dit dan bij jullie ? In mijn theme dir vind ik niets, ook niet in mijn translation dir.

 

Wel vind ik dit: 'Ongeldig wachtwoord' in errors.php maar dan vraag ik me af of dit wel juist is aangezien ik als foutmelding krijg 'wachtwoord is ongeldig'

 

ga het toch maar proberen maar tot nu toe heb ik altijd de juiste vertalingen of foutmeldingen op de site 1 op 1 weer teruggevonden in de vertalingbestanden

Link to comment
Share on other sites

Als ik een account aanmaakt geeft hij juist aan dat deze uit 5 karakters dient te bestaan, als ik het wachtwoord wijzigt dus niet, enkel 'wachtwoord is ongeldig' Het bovenstaande heeft niet geholpen helaas....ik had het volgende aangepast:

 

errors.php:

van:

$_ERRORS['703c2b69e5d9f7072b7db5338214448b'] = 'Ongeldig wachtwoord';

 

naar

 

$_ERRORS['703c2b69e5d9f7072b7db5338214448b'] = 'Ongeldig wachtwoord, deze dient minimaal uit 5 karakters te bestaan.';

Link to comment
Share on other sites

Wat Barracuda bedoelt (denk ik) is dat je in je 'beheersysteem-->Tools-->Translations-->Error translations' moet kijken.

 

Als ik daar zoek op 'password', dan kom ik vanzelf dit tegen: An error occurred during your password change.

Het lijkt me dat dit de foutmelding is dat je te zien krijgt en de vertaling ervan kan je naar gelieven aanpassen.

Link to comment
Share on other sites

Wat Barracuda bedoelt (denk ik) is dat je in je 'beheersysteem-->Tools-->Translations-->Error translations' moet kijken.

 

Als ik daar zoek op 'password', dan kom ik vanzelf dit tegen: An error occurred during your password change.

Het lijkt me dat dit de foutmelding is dat je te zien krijgt en de vertaling ervan kan je naar gelieven aanpassen.

 

Tjonge, erg handig, dat was weer iets nieuws :-)

Echter blijft de melding tzelfde en deze kom ik ook niet tegen in de vertalingen, het lijkt wel een combinatie die gemaakt wordt, weet iemand zo welk bestand het is waar ik deze foutmelding kan aanpassen.

 

Ik heb het volgende geprobeerd:

an error occurred during your password change = Ongeldig wachtwoord,deze dient minimaal uit 5 karakters te bestaan

invalid password = Ongeldig wachtwoord,deze dient minimaal uit 5 karakters te bestaan

 

geen soelaas, blijf de melding krijgen als de gebruiker zijn wachtwoord wilt wijzigen:

Er is 1 fout :

  1. wachtwoord is ongeldig

Ik denk dat er een kombinatie gebruikt wordt in mijn template:

is invalid = is ongeldig

en

............. = wachtwoord vind ik niet terug zo 1 2 3

 

Heb het wel getest en heb het volgende gedaan:

is invalid = is ongeldig, deze dient minimaal uit 5 karakters te bestaan.

 

dat werkte en de melding werd:

Er is 1 fout :

  1. wachtwoord is ongeldig, deze dient minimaal uit 5 karakters te bestaan

 

Dit is natuurlijk niet de juiste oplossing of komt de melding is ongeldig alleen voor bij wachtwoord wijzigen wat me niet logisch lijkt. Het beste is natuurlijk om het bestand te vinden van deze melding en de code te wijzigen, als iemand weet welk bestand dan ben ik al een stuk verder, thanks for all input !!

Link to comment
Share on other sites

Kom er toch echt niet uit, ik zie in translations\nl\errors.php het volgende:

 

$_ERRORS['998b344cff693ad388a14ba89b1523c7'] = 'is ongeldig';

 

dus ik zoek op 998b344cff693ad388a14ba89b1523c7 in alle bestanden en kom deze alleen tegen in translatiebestanden, zou toch denken dat het ook in het bestand zou moeten staan die het aanroept ??....oftewel voor mij nog even abracadabra....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...