Jump to content

Vis fx. festkjoler online med produktvideo'er


Timpet

Recommended Posts

Jeg vil gerne lige starte med at sige at det her bliver min sidste selvstartet reklame for min prestashop blog, der skulle jo nødigt sker det at folk begyndte at forvente og få en opdatering her hver gang jeg skriver et super godt og relevant indlæg ;)

 

Jeg ved ikke hvor mange af jer der følger med i "næste generation" af e handel, faktisk er det ikke så meget næste generation, for flere store webshop er allerede begyndt og bruge det. Fx. kan man se sm(a)rtg(i)rl bruge videoer på deres produkter, de har faktisk en kvinde der løber en catwalk, men mindre kan nok godt gøre det.

 

Ihvertfald fik jeg stillet en opgave af blacksnow.dk om implementering af produktvideoer på produktsiden, som de nemt kunne tilføje via produktfanen i BO. Jeg valgte så at løse opgave gratis, hvis jeg måtte lave en tutorial om det bagefter som jeg måtte ligge ud på min blog. Jeg kan selvfølgelig ikke tag betaling for arbejdet og så bagefter dele det med alle andre

 

Ihvertfald er det blevet til en guide til hvordan i også kan få produktvideoer på jeres produkter: http://www.prestatips.dk/core-aendringer/tutorial-implementering-af-video-pa-produktsiden-1-4-x/

 

Desværre har vi ikke selv haft muligheden for at hyrer modeller til at vise festkjoler online med videoer, jeg ville ellers rigtig gerne gå hele vejen med denne her!

 

Tim

Link to comment
Share on other sites

Som modtager af løsningen vil jeg lige bruge lejligheden til at rose Tims arbejde. Det spiller virkelig 100%! Om det gør vi sælger mere, det kan jeg ikke konkludere endnu, men det skal vi selvfølgelig nok få testet.

Link to comment
Share on other sites

Hej Timpet

 

Jeg vil afprøve din metode til Youtube videoer på produktsiden. Jeg har læst guiden igennem, og har blot 1 spørgsmål:

 

Jeg ved hvordan man går i krig med at oprette et felt i databasen via phpmyadmin, men jeg ved ikke hvad jeg skal udfylde alle felterne med(?) Jeg er lidt en bangebuks når det kommer til databaser ;)

 

Mvh Steffen

post-109079-0-95281700-1321098334_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror muligvis jeg har fundet hvor jeg har lavet fejl!

 

Jeg tror jeg er kommet til at rette filen /adminfolder/classes/product.php i stedet for /classes/product.php. Det er noget tid siden jeg har taget backup af førstnævnte - vil det have indflydelse hvis jeg indlæser denne backup igen?

 

EDIT: Så slapper hjertet af igen :) Det var dette der var problemet og shoppen kører igen... Puuuuha

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...