Jump to content

Felmeddelande * date_add krävs *


Mr Pellets

Recommended Posts

Någon som vet varför jag fått detta felet? date_add krävs vid upplägg av ny kund. Tvärstopp där sedan.

 

Har en konstig sak i daschboarden också, under stat.. När man vill se antal besökare har jag helt plötsligt fått dubbla dagar med samma datum , började i förrgår, och forsatte igår. Dagens datum har inte kommit dit. utan är fortfarande den 31/10-2011. Idag är det ju den första November :-)..

Den är ju inte så allvarlig men när kunder inte kan regga sig längre, då är dcet allvarligt..

 

Tror jag tömde nåt cashe för 2 dagar sedan manuellt. kan det vara det???eller nån annan ändring man gjort fel???

Tacksam för tips..

 

Hittar forfarande inte felet. Men har iaf. avaktiverat bla. Paypal, samt lite annat som jag kom ihåg att jag kört igång.

Jag tror att det har något att göra med där man fyller i när man är född, dag månad och år. Skall man inte fylla i de 4 sista också någonstans???Kan det var nåt som saknas? Ingen hugad som känner igen detta??Vet att jag även har snurrat runt bland Cache. CCC eller vad det nu hette...För att försöka snabba upp sidan. Ja nog för ikväll iaf. Men saknar beställningar :-( och nyanmälda kunder.

 

Lite knäppt just nu på Stats: Har ju dubbelt av 30-de samt 31, men nu har 1-november klämt in sig mitt imellan 31-orna.. Sjukt. Sent nu så..få kolla mera imorgon.

Kom med tips så länge..:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...