radical2005 Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Hur får man klarna att fungerar på senaste prestashopen? Kan inte konfigurera klarna core, klickar jag på konfigurera så kommer jag till en blank sida. Någon som har samma problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Hej, Kolla med klarna på [email protected]. Jag ser dock ingenstans att den skulle vara supportad så frågan är... Kolla med dom, dom är bra att ha att göra med! //Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
radical2005 Posted October 31, 2011 Author Share Posted October 31, 2011 Hej, Kolla med klarna på [email protected]. Jag ser dock ingenstans att den skulle vara supportad så frågan är... Kolla med dom, dom är bra att ha att göra med! //Anders Har skickat ett mailat min kontakt på klarna, återkommer med svaret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Har sett detta problem på en butik tidigare, då var det pga att Smarty 2 användes istället för nya Smarty 3, du kan kontrollera denna inställning i Settings flikens första sida (längst ned). Link to comment Share on other sites More sharing options...
radical2005 Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 Har sett detta problem på en butik tidigare, då var det pga att Smarty 2 användes istället för nya Smarty 3, du kan kontrollera denna inställning i Settings flikens första sida (längst ned). hittar inte den inställningen, när jag ska konffa klarna core kommer jag inte ens till konfigurations bilden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts