Jump to content

[SOLVED] Winkelwagen Productnaam


Recommended Posts

In de winkel wagens van prestashop krijg je mooi de product naam te zien maar deze is ingekort.

Ik wil deze graag langer hebben en wellicht verdeeld over 2 regels.

 

Echter zie ik met mijn kennis en veel editen door de bomen het bos eventjes niet meer.

Wie heeft het hier wel snel gezien:

 

39944094091537873911_thumb.png

 

Zo zou ik het graag hebben.

 

20279712199803504481_thumb.png

 

Dus dat ik wel nog alles netjes kan verplaatsen denk aan de prijs en de prullenmand.

 

Zal wel weer ergens iets kleins zijn maar ik zie het volgens mij gewoon niet.

Link to comment
Share on other sites

In je /modules/blockcart folder moet je in blockcart.tpl deze regel:

{$product.name|truncate:13:'...'|escape:html:'UTF-8'}

veranderen in:

{$product.name|escape:html:'UTF-8'}

 

En in blockcart-json.tpl deze regel:

"name":		  "{$product.name|html_entity_decode:2:'UTF-8'|escape|truncate:15:'...':true}",

veranderen in:

"name":		  "{$product.name|html_entity_decode:2:'UTF-8'|escape:true}",

 

Je kunt die 'truncate' waarde uiteraard ook verhogen.

Dit truukje kan je overal toepassen waar een naam/tekst wordt ingekort: zoek naar 'truncate' in relevante tpl files.

Link to comment
Share on other sites

Volgende, moet ik nu de volgorde aanpassen in die TPL Files? Ja toch? zoja welke regel moet waarheen.

Ik moet echt eens even pauze nemen ofzo ik ben te perfectionistisch als dat een goed nederlands woord is haha.

 

Zo heb ik het nu met "Truncate" off: 24101208012557647194_thumb.png

 

En zo wil ik het in de volg orde zal maar zeggen.:

 

66285408533512590202_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik heb bovenstaande ook geprobeerd. Werkt op zich goed.

Alleen als ik een nieuw product toevoeg dan krijg ik wel de puntjes. Zodra de pagina ververst wordt, wordt de winkelwagen aangepast.

Hoe kan ik het aanpassen dat ook zodra het product in de winkelwagen geplaatst wordt netjes wordt geplaatst zonder puntjes.

Zie voorbeeld.

 

ScreenShot013.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wijzigingen inderdaad in beide files doorgevoerd.

Cache geleegd.

Andere computer geprobeerd.

Blijft hetzelfde

 

Hier een stukje uit blockcart.tpl

 

 

<a class="cart_block_product_name" href="{$link->getProductLink($product.id_product, $product.link_rewrite, $product.category)}" title="{$product.name|escape:html:'UTF-8'}">

{$product.name|escape:html:'UTF-8'}</a><br>

 

<span class="quantity-formated"><span class="quantity">{$product.cart_quantity}</span>x</span>

 

<span class="remove_link">{if !isset($customizedDatas.$productId.$productAttributeId)}<a rel="nofollow" class="ajax_cart_block_remove_link" href="{$link->getPageLink('cart.php')}?delete&id_product={$product.id_product}&ipa={$product.id_product_attribute}&token={$static_token}" title="{l s='remove this product from my cart' mod='blockcart'}"> </a>{/if}</span>

<span class="price">{if $priceDisplay == $smarty.const.PS_TAX_EXC}{displayWtPrice p="`$product.total`"}{else}{displayWtPrice p="`$product.total_wt`"}{/if}</span>

 

 

 

 

En een stukje uit blockcart-json.tpl

 

"name": "{$product.name|html_entity_decode:2:'UTF-8'|escape:true}",

"price": "{if $priceDisplay == $smarty.const.PS_TAX_EXC}{displayWtPrice|html_entity_decode:2:'UTF-8' p=$product.total}{else}{displayWtPrice|html_entity_decode:2:'UTF-8' p=$product.total_wt}{/if}",

"idCombination": {if isset($product.attributes_small)}{$productAttributeId}{else}0{/if},

{if isset($product.attributes_small)}

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...