Jump to content

Prestaworks & Ceritrade


Tintarella

Recommended Posts

Till de goda herrarna po Prestaworks:
Jag gillar att Ni slapper ut modulen gratis...men helst vill ni att man blir medlem via er? fast man for modulen anda om man blir kund po egen hand hos Certitrade och sen tar kontakt med er? Varfor kan ni inte bara lagga upp modulen so att man kan tanka ned den? For innan man kan signa upp med certitrade vill man ju testakora pluginen i sin shop..

ursakta den begransade svenskan. Mina tre sista bokstaver i alfabetet brukar balla ur po datorn (win xp), om nogon vet hur man enkelt fixar det nar det ballat ur, sag till >)

Link to comment
Share on other sites

ja precis, du kan teckna start avtalet med Certitrade via dem själva eller via oss (=billigare).
Sen är det ju ett ypperligt tillfälle att få en första telefon/mejl-kontakt vilket kanske gör att man upptäcker att vi har bra service och överväger att lägga hela butiken hos oss eller framtida butiker hos oss eller kanska bara tipsa andra som funderar på att starta ebutik.
Vill du testa den innan du kör igång går det bra också, vi kan ordna en demo butik åt dig med certitrade så du kan se hur det fungerar, bara att du mejlar/ringer oss ;)

Har aldrig varit med om att åäö slutar fungera på XP om jag inte råkat ställa om teckeninmatningen till chinese/english av misstag så där kan jag nog inte hjälpa dig mer än att du får kolla vilket språk som är aktivt i språkfältet :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...