Jump to content

Integrering af regnskabssystem


Mirko Sevak

Recommended Posts

Hej alle

 

Vi går og overvejer hvilket regnskabssystem vi skal bruge når vi går i luften. Vi tænkte at det nemmeste helt klart ville være at finde et system der var integreret eller nemt integrebar i Prestashop. Er der nogen der har nogle anbefalinger? Systemet behøver nødvendigvis ikke være på dansk - det skal nemlig ikke bruges så forbandet meget til at starte med.

 

Jeg kan se i andre tråde at der er blevet snakket om noget c5 light moduler, men tror ikke det blev ført helt igennem!

Link to comment
Share on other sites

Der findes også et modul til e-conomic.dk

Og det kan jeg varmt anbefale!

 

e-conomic er et superprof online baseret program, hvor du kan uddelegere rettigheder til f.eks. revisor eller boghoder til at se dine posteringer. Og samtidig har Kjeld lavet et modul, hvor dine ordrer fra shoppen bliver overført til regnskabsprogrammet, så det eneste du skal gøre, er at tjekke fakturaen, inden du bogfører den, og den bliver sendt pr. mail til kunden.

Modulet kan du finde her

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvorfor skal jeg bruge AirBOSS? Umiddelbart ser det ikke ud til at kunne integreres med PrestaShop.

 

/Kjeld

Vi har allerede gang i at lave XML filen og forventer det færdig i løbet af 14 dage - både indlæsning af ordre fra shoppen og direkte udlæsning af varer til shoppen

Link to comment
Share on other sites

Vi har allerede gang i at lave XML filen og forventer det færdig i løbet af 14 dage - både indlæsning af ordre fra shoppen og direkte udlæsning af varer til shoppen

Hvad kommer jeres regnskabssystem til at koste? Det kan jeg ikke finde informationer om på jeres hjemmeside. Og hvad kan I, som andre ikke kan - det kan jeg heller ikke finde informationer om. Kan jeg kun købe kurser hos jer?

 

Jeg kender overhovedet ikke jeres produkt, og I tilbyder loyalitetspoint, hvis jeg køber en erfa-dag med frokost hos jer. Men jeg aner stadig ikke, hvem I er?

 

Når nu I bruger Prestashop, kan jeg ikke lade være med at kommentere det faktum, at I bør starte med at lægge nogle timer i design og optimering af shoppen, før I begynder at prøve at sælge noget som helst.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...