Jump to content

Hvor har i jeres hotel liggende?


Valkyrja

Recommended Posts

Ja som overskriften lyder, Hvor har i jeres Webhotel henne? nogen i kan anbefale, og evt Udenlandske..

 

Pt har jeg mit liggende hos Gigahost. jeg søger noget andet da både deres support sam stabilitet er så ringe at det helt ufatteligt. har nu kørt med mail probl. siden start af sitet tilbage i maj/juni måned og det er endnu ikke løst , der går flere dage før de svare på ens support henv. og siger nu er prob. løst, og selvom prob endnu ikke er løst og man svarer tilbage så hører man 1-2 uger efter og det er bare ikke holdbart. Når man ikke kan komme ind sin mail! samt det tager en hel dag at smide 1 mb op via FTP og de gider absolut ikke gøre noget ved det. ja man får vel hvad man betaler for ? :S

 

Tidligere har jeg haft Web10 og det var bestemt heller ikke noget at prale af. *for mange nedetider og langsom i svartider etc. så har man heller ikke adgang til sit spamfilter som sortere vigtige udenlandske mails fra fra leverandører :S

 

Kender du et stabil webhotel dansk eller ikke dansk, bare det fungere. også ved stigende aktivitet på hjemmesiden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i alle årene været hos Web10.dk Har jeg klaget over noget er det blevet taget seriøst, og når jeg henvender mig svarer de hurtigt.

Det er muligt der er andre der er bedre, men samlet set på perioden er jeg særdeles godt tilfreds.

 

Det er billigt hos Web10 men sanlig ikke derfor mit valg er faldet på dem, men som sagt - man tages seriøst og der svares på ens henvendelser.

 

Jeg har igennem tiden klaget over hastigheden og også her har de løst opgaven og været forstående.

Du er velkommen til at prøve tingene af på www.pillo.dk

 

Der er sikkert mange andre gode webhoteller - og jeg kan se du har været kunde hos dem, men måske du ikke har "trynet" dem nok ;-)

 

Det er også rigtigt de ikke har spam-filter, som du beskriver, men som sagt så set på den lange bane er jeg ikke helt ening i at de ikke ændre tingene ved en henvendelse.

 

Hvad med Surftown? Jeg har for år tilbage været kunde der. Personligt var det ikke nogen god oplevelse - men det kunne da være det var bedre i dag ;-)

 

Mvh

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ligget på - i nævnte rækkefølge - web10 - gigahost - web10 erhvervshotel - meebox.

 

Det går meget godt med de andre i starten, men efterhånden som tiden går, så bliver både performance og support ringere.

 

Sidst jeg lå på web10 var det på (og betalte for) erhvervshotel. Det var absolut ingen fornøjelse.

 

Ligger nu på meebox - endda den billugste løsning - og hold da op. Det fungerer bare. Hastighed perfekt. Support perfekt. Har sendt en support ticket kl. 21 en aften og får svar 30 minutter senere. Dét er sgu support. Jeg har haft en, som var mere langhåret, og har med haft flere korrespondancer med meebox support gennem et par dage, hvorefter problemet blev løst. De giver ikke op, før du selv er tilfreds.

 

Kan klart anbefale meebox.

Link to comment
Share on other sites

Vi har på nuværende tidspunkt one.com - det er ikke nogen anbefaling værd! Svartiderne er helt enormt ringe. Nogle gange har vi 1½ sekunders loadtid, og det er altså meget når man skal have oprettet 200 varer!

 

Regner med at skifte til meebox meget snart!

 

Det er der flere herinde der har gjort - inklusiv mig selv. Du bliver overrasket over forskellen fra One til Meebox!

Link to comment
Share on other sites

 

Kender du et stabil webhotel dansk eller ikke dansk, bare det fungere. også ved stigende aktivitet på hjemmesiden.

 

Alt du leder efter finder du her:

 

Meebox.net

 

Der er både pro muligheder dog også de normale 9kr.- hoteller

 

Jeg er selv på deres Pro server og der er fart over feltet :)

 

Jeg gik fra Surftown 10sek loadtid ---> site5.com 5 sek ---> meebox.net 0,5sek hvad er loadtid? :)

 

Så kan helt klart anbefale at hoppe der over. :) Svartiderne svinger alt efter hvad du sprøg om.

Jeg arbejder ofte på mit site i min fritid i weekenden og der er det dejligt lige og kunne få lidt eksta hjælp fra Support.

De sider endda faktisk klar lige nu på deres livechat.

 

PS. Stavefejl er gratis :)

Link to comment
Share on other sites

Hey, Jeg beklager jeg ikke svarer så hurtigt, har meget at se til fortiden og jeg glemmer af og til at kigge forbi, da jeg underligt nok ikke får nogen reminder pr mail om der kommer svar.

 

Jeg har dårlige erfaringer med både one,com og web10 både egne og læst mig frem til andres. meebox lyder som et sted vi burde overveje at flytte til .. jeg takker for jeres forslag =)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...