Jump to content

Nederlandse Homepage "Page not found" melding na installatie gekochte template.


Recommended Posts

Ik heb in PrestaShop 1.4.2.5 een aangepaste template geïnstalleerd. Deze biedt standaard ondersteuning voor Engels, Frans en Spaans. Alleen Engels gebruik ik.

Na installatie van de template werkt de Nederlandse homepage niet meer goed. Ik krijg een page not found melding. Op de Engelse homepage wordt alles wel correct weergeven.

Als ik de standaard PrestaShop template weer activeer loop ik tegen hetzelfde probleem aan terwijl dit eerder niet het geval was.

Ik heb al van alles geprobeerd. Ik kreeg eerst een melding dat het taalbestand van het thema miste. Ik heb toen opnieuw het taalpakket geïnstalleerd maar dit hielp niet. De rest van de Nederlandse versie van de webwinkel werkt wel correct. Ik heb ook al de caches leeggemaakt, compileren op forceren gezet en de cache uitgeschakeld, maar ook dit heeft geen effect. Zie ik iets over het hoofd of doe ik iets fout? Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Het betreft een nieuwe, lege installatie, dus herinstalleren is geen probleem.

Link to comment
Share on other sites

Ik had het probleem opgelost door 1.4.5.1 te installeren en het thema meteen mee te installeren. Ik had toen alleen NL en EN geactiveerd. Ik heb nu alles geconfigureerd en wilde toen EN uitschakelen. Toen werkte mijn homepage niet meer. Vervolgens schakel ik EN weer in en deze werkt nog steeds niet. .htaccess genereren helpt ook niet.

Link to comment
Share on other sites

Heb je een dedicated server of virtual? In het laatste geval merk ik zelf dat het altijd weer een rechten probleem is.

Ik heb het zelf ook, maar merk nu dat alleen onder Firefox een page-not-found kreeg, Andere browsers deden het wel. Volgens mij heeft dit te maken met instellingen in de cookies.

Link to comment
Share on other sites

Heb dit ook op het moment.

 

Het vreemde van het verhaal is dat hij dit alleen doet in internet explorer.

Ik heb gemerkt dat hij dit probleem niet heeft met mozilla, sorry voor de eventuele reklame.

 

Dus denk dat het te maken heeft met een explorer hick-up.

 

Misschien weet iemand wat dit kan zijn?!

 

Inderdaad ook gekregen nadat ik engels had uitgezet in de BO.

 

gr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...