Jump to content

Vertaling 1.4.5.1


fred576

Recommended Posts

Hierbij een bijgewerkte versie van de Nederlandse vertaling. Belangrijkste wijzigingen zijn:

 

E-mail templates bijgewerkt met de gast bestellingen, E-mail templates codefouten hersteld, vertaling verder gestroomlijnd, nieuwe velden vertaald en nog veel meer dingen die ik niet meer weet.

 

Er moet nog een redelijk aantal velden vertaald worden, binnenkort weer een update.

 

Het zip-bestand uitpakken en vervolgens het gzip bestand uploaden.

 

Veel plezier,

 

Fred

Link to comment
Share on other sites

@Eddy: als je een update doet wordt helaas ook je liefdevol vertaalde taalbestand overschreven met een Nederland/Belgisch taalbestand vol met fouten. Voor de update kun je beter eerst het taalbestand exporteren en na de update weer terugzetten.

 

op http://translations.prestashop.com schijn je alles wat betreft de vertaling te kunnen regelen voor de community. Het contact wat ik met de mensen van PrestaShop heb verloopt alleen wat stroef maar daar zal wel verbetering in komen.Tot die tijd zitten we met een vertaling via de hoofdsite die vol staat met fouten en één via dit forum welke nog steeds veel fouten bevat (ben ik mee bezig) maar wel veel minder dan de andere versie.

 

Ik denk eigenlijk ook dat er een aparte Belgische vertaling moet komen. Op een aantal punten scheelt Nederlands en Belgisch behoorlijk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik ben nieuw in deze prestashop.

Zijn er ondertussen vertalingen die OK zijn? Ook voor de backend of zijn deze er 'nog' niet?

Kwestie van de klant het zo aangenaam mogelijk te maken natuurlijk.

 

Mss kan ik hierin helpen...

 

mvg

Filip

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...