Jump to content

[solved] producten op homepage


verhoej

Recommended Posts

de artikelen die op de hoempage getoond worden, als ik het goed heb zijn dat de featured products, deze blijven eigelijk continu hetzelfde terwijl er steeds nieuwe artikelen toegevoegd worden in de shop.

 

Hoe en waar kan ik dit laten verversen?

Link to comment
Share on other sites

Hallo verhoej

 

De producten zijn inderdaad featured products.

Je heb in BO de mogelijkheid om de hoeveelheid producten weer te geven on homepage ( default is dit geloof ik 9 ) in de homefeatured module.

 

Als je nieuwe producten toevoegt aan je site en deze wilt weergeven dan moet je zorgen dat je bij het desbetreffende product ook bij categories home aanvinkt en niet alleen de product categorie.

Alles wat in home staat word ook weergegeven in je homepage featured products.

Maar als je bijvoorbeeld in de module als weergave 9 heb staan en in home heb je 20 producten staan dan laat hij alleen de eerste 9 zien.

 

Er zijn wat tweaks hier op het forum die dit probleem oplossen bij randomized home products, dus je heb bijvoorbeeld 20 producten en met de tweak laat hij steeds nieuwe producten zien vanuit home categorie ( hij wisselt de producten elke keer dat een klant de page refresh of weer vanuit een categorie naar home gaat )

Zit nu niet achter mijn computer maar doe ff een search voor random home featured en je zult wat meer info vinden hierover.

Het is even een beetje code aanpassen en het werkt perfect, zo gedaan.

 

Gr.

 

ysco..

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...