Jump to content

Panik!


Fixxxer

Recommended Posts

Fick för mig att testa en horisontell bar på sidan och installerade denna enligt konstens alla regler... Gillade den inte och tog då bort samtliga filer jag lagt in (Tog givetvis ingen backup innan).

Nu fungerar inte "Kategorier" visar endast överskriften "Kategorier" men visar inga produktkategorier på framsidan på shoppen. Likaså kundvagnen har slutat fungera, visar ingenting, och lägger du till ngt i kundvagnen står det enbart "1 produkt 157 kr" tex... Se bif bild....

Jag blir galen på riktigt! Finns det ngn vänlig själ som råkat ut för detta och kanske kommit tillrätta med problemet?

Har installerat om hela temat utan resultat. För information så ligger produkterna kvar i admindelen och likaså kategorierna men de visas alltså inte på Fronten. Och kundvagnen är som sagt helt paj oxå... :(

Hjärtligt tack på förhand!!

5510_oV4Kh4DmZzcSNl34LObJ_t

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Jag har samma problem med att inte kategorierna syns men jag har inte ändrat min logga utan har samma som jag haft hela tiden, har bara testat olika tema och det är likadant med alla tema uton prestashop??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...