Jump to content

Betaalmogelijkheden plaatje aanpassen.


Carel

Recommended Posts

Als je gaat kijken via firebug in firefox of element inspecteren bij chrome, dan kun je op de afbeelding klikken en kijken waar die naar verwijst: Dit verschild per module, bij mijn overschrijving via de bank zit die hier: webwinkeldomein in je ftp /modules/bankwire/bankwire.jpg

 

Dit is de echt verschillend per module ook zijn er .css bestanden gebonden aan de modules hier kun je wellicht de grote aanpassen.

Link to comment
Share on other sites

Als je gaat kijken via firebug in firefox of element inspecteren bij chrome, dan kun je op de afbeelding klikken en kijken waar die naar verwijst: Dit verschild per module, bij mijn overschrijving via de bank zit die hier: webwinkeldomein in je ftp /modules/bankwire/bankwire.jpg

 

Dit is de echt verschillend per module ook zijn er .css bestanden gebonden aan de modules hier kun je wellicht de grote aanpassen.

 

Bedankt voor je reactie. Ik kom een tpl. tegen waarmee ik eens aan de slag zal gaan.

Nieuw plaatje toevoegen met die maat en dan kijken of het lukt.

Link to comment
Share on other sites

Het lukt me helaas nog niet. Ik heb de module blokadvertentie gebruikt. Hier heb je een standaard maat van 163x155 px in staan. Deze wil ik wijzigen in 178x 47. Al ik in de module kijk zie ik de tpl, template staan en een php bestand. Zomaar de waarde hier wijzigen veranderd niets. Wat moet ik doen om de juiste verhouding van dit nieuwe plaatje te krijgen?

Link to comment
Share on other sites

Daar kun je alleen de gehele breedte aangeven van je index. Niet de maat voor je afbeeldingen. Op jouw ict site zag ik dat je het wel voor elkaar hebt gekregen, net als de aanpassing van een module met 'mijn site' en de bijhorende links. Waarschijnlijk zie ik ergens iets over het hoofd maar we zoeken door. Mijn site www.powerledlamp.nl . Hier probeer ik het plaatje voor de betalingen aan te passen in een blockadvertentie module.

Link to comment
Share on other sites

Echter heb ik niks aan mijn betalingen modules gedaan en het blokje "Winkelen bij ons" heb ik helemaal veranderd in de code.

 

Ik denk dat ik je in het begin verkeerd begrepen hebt, jij hebt het over het block met het betalingen logo toch?

 

Deze kun je helemaal aanpassen in de TPL file hier gaat wat code werk inzitten maar dit moet wel lukken denk ik?

Mocht dat niet zo zijn dan horen we het natuurlijk graag.

 

Ik dacht dat je bij jou order proces de afbeeldingen bedoelde.

 

Excuus voor het mis verstand.

 

Maar als je dus het block met de betalingslogo's of wel onze winkel wilt veranderen moet je dat gewoon in de code doen.

Dit is het snelste en het makkelijkste.

Link to comment
Share on other sites

Aanpassingen in de code daarvan dacht ik alleen mee te kunnen volstaan met een afbeelding vervangen en de maten hiervan aan te passen in de TPL file. Echter ben je er dan nog niet. Kennelijk worden de afbeeldingen ook nog ergens anders vandaan aangestuurd omdat ik de aangepaste maten en de afbeelding niet te zien krijg. Mischien is mijn kennis van programeren hier niet voldoende. Bedankt in ieder geval voor je uitleg en je hoeft je niet te excuseren hoor.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...