Jump to content

Zoekpagina met mogelijkheid invoeren zoekwoord


Recommended Posts

Binnen Prestashop kan je standaard zoeken middels de zoekbalk bovenin (in het standaard thema). Wat ik eigenlijk ook wil aanbieden is een losse pagina waar je je zoekwoord in kan voeren en dan kan zoeken, dus niet gebruik makend van de zoekbalk bovenin. Dit omdat ik vanaf andere pagina's makkelijk naar het zoeken wil kunnen linken.

 

Als ik geen zoekwoord invoer in de zoekbalk en ik klik op zoeken dan krijg ik een lege pagina te zien met de tekst 'type een zoekwoord' (http://www.natuursteenshop.com/zoeken?orderby=position&orderway=desc&search_query=&submit_search=Zoeken), maar ik kan daar geen zoekwoord ingeven, wel in de zoekbalk bovenin. Ik wil die pagina dus eigenlijk echter dan met een zichtbaar zoekveld om keywords in te voeren, liefst ook met de auto-aanvullen functionaliteit zoals de zoekbalk bovenin die heeft.

 

Heeft iemand de oplossing/code hiervoor?

 

Bvd!

 

Marcus

Link to comment
Share on other sites

Dag marcus4,

 

Ik lees nu pas deze topic. Volgens mij moet het wel mogelijk zijn om de zoekbalk ergens op een pagina te krijgen.

Heb je toch steeds interesse hierin? Zo ja, dan kan eens ernaar kijken, anders heeft het geen zin natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...