Campadge Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Hej, Känner inte ni att Prestashop-kassan är ganska värdelös i standardutformningen? Jag tänker dels på att man måste registrera sig för att ha möjlighet att se vilka betalalternativ som finns tillgängliga. Tror man tappar mycket konvertering på det. Finns det någon som använder en OnePageCheckout variant ni är riktigt nöjda med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Campadge Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 Ingen som har någon lösning eller förslag på detta =) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kungfumunchkin Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Jag har använt denna i över ett år med 1.3 och har börjat använda den på en ny butik i 1.4 och har alltid fungerat bra för mig. Han som gör den har bra support och är det småsaker man tycker saknas kan man ibland få med det på nästa uppdatering av modulen. Köp och läs mer om den här http://canin.sk/prestashop/presta-modules/22-one-page-checkout.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Campadge Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 Tack för svar. Den ser genomtänkt ut. Får nog bli den för min del också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts