Jump to content

Vreemde foutmelding


Recommended Posts

Gisteren een testimonial module geinstalleerd in de linker kolom. Hier draait ook een news module in waar een aantal boeken in staan waar als je er op klikt een pagina opent die ik heb aangemaakt in CMS.

 

Dit werkt allemaal goed. Nu als ik in het testimonial ( questbook ) klik op "bekijk alle berichten" stopt de scroll in de news module en geeft hij daar een fout aan.

 

 

Probeer het op http://www.creaonline.nl

 

Iemand en idee wat hier fout gaat?

Link to comment
Share on other sites

Ten eerste: mooie website!

 

Ten tweede: deze topic is beter op zijn plaats in het 'Modules & Thema's' gedeelte, zeker omdat beide modules van externe partijen zijn.

 

Ik krijg inderdaad de foutmelding te zien in je 'Tijdschriften' blok als ik op een link in je 'Gastenboek' blok klik. Uit de foutmelding blijkt dat er iets mis gaat met het aanroepen van de juiste URL van je 'News' (Tijdschriften) module:

/prestashop/modules/ddlx_guestbook/modules/newsdef/news.php

 

Dit moet natuurlijk zijn: /prestashop/modules/newsdef/news.php

Ik vermoed dat het aanroepen van de __PS_BASE_URI__ in de 'News' module niet goed is geimplementeerd. Het gaat goed zolang je binnen de root van je Prestashop installatie blijft, maar zodra een andere module aangeroepen wordt dan gaat het mis.

 

Kan je eens kijken wat er gebeurt als je een test bestelling wilt plaatsen en een betalingsoptie selecteert. bijv bankwire/overschrijving of COD/Rembours (ik weet niet welke opties je aanbiedt)? Krijg je dan weer die foutmelding? Dan weet je in elk geval zeker dat het probleem bij je News module ligt en niet aan de Testimonials module.

 

Groet,

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Als een betaal methode selecteert komt die fout medling ook in het news block

 

Daarmee is het duidelijk geworden dat het probleem echt in het News module zit. Welke module is dit en weet je zeker dat het compatibel is met je PS versie?

Waarschijnlijk kan je beter aan de maker van de module om hulp vragen of dit melden in de topic over deze module, als zo'n topic bestaat tenminste.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...