Jump to content

Min side - ris/ros


Sarah1101

Recommended Posts

Hej Sarah1101

Ser godt ud, du har fået luget ud i de lilla farve tekster på forsiden nice.

Er ked af at må være ærlig, men ja sådan er jeg bare. Det er godt/flot at du har fået den flash på, men den er for stor, og syntes at den tekst og måden den kommer på er lidt for powerpoint/amatør agtig. Den skal du lige arbejde lidt mere med ;). Og så var der det med de Hvide blokke ;)

Men all in all en rigtig flot side som du godt kan være stolt af. Virker ikke billig eller amatør agtig.

Link to comment
Share on other sites

Hej Sarah1101

Ser godt ud, du har fået luget ud i de lilla farve tekster på forsiden nice.

Er ked af at må være ærlig, men ja sådan er jeg bare. Det er godt/flot at du har fået den flash på, men den er for stor, og syntes at den tekst og måden den kommer på er lidt for powerpoint/amatør agtig. Den skal du lige arbejde lidt mere med ;). Og så var der det med de Hvide blokke ;)

Men all in all en rigtig flot side som du godt kan være stolt af. Virker ikke billig eller amatør agtig.


Hej Compuland...

Nej du skal ikke undskylde! Det er jo lige netop derfor, jeg spørg om I vil kommentere.
Nu hvor jeg har sovet lidt på det, så kan jeg sagtens se hvad du mener :-)

Jeg vil arbejde videre på det i aften!
Link to comment
Share on other sites

Yep det ser meget bedre ud. Må man spørge hvilket prog du har brugt?


Takker... Jeg har brugt et program der hedder Swishzone. Prøv www.swishzone.com
Der er en gratis prøveversion, men jeg ved ikke hvor længe den gælder. Indtil videre har jeg haft den i tre dage uden problemer ;-)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...