Jump to content

Hvad er jeres holdning til Facebook login og findes der tlf. nr opslag til prestashop


Homeshop.dk

Recommended Posts

Hejsa

 

Overvejer at installere facebook modul hvor der er mulighed for at logge ind med ens facebook id, kan godt se det smarte i det men omvendt ved jeg sku ikke om folk er til det, derfor kunne jeg godt ønske mig lidt feedback eller tanker fra jer omkring dette.. er der nogle der bruger det eller har prøvet det eller er det helt hen i skoven at bruge det....

 

Jeg tænker kun på det for at gøre det nemmere for kunden at shoppe hos os - en ide jeg også kunne tænke mig er den hvor du indtaster dit tlf. nr. og den selv udfylder adresse felterne - ved ikke om dette kan fåes til prestashop ?

 

Ser frem til lidt feedback fra jer

 

Go weekend

 

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg ikke helt stiv i facebook login, men jeg mener ikke at de udfylder adressefelterne, og hvis de ikke gør det og kunden alligevel skal indtaste det hele så giver det ikke den store mening. bruger selv Facebook logins når jeg opretter mig på div. forums og det er fordi det er nemt og bekvemt ikke at skulle igennem alle mulige underlige spamfighter spørgsmål.

 

Jeg tror man skal overveje sin målgruppe meget nøje hvis man skal implementere facebook login, den ældre generation er opdraget til ikke at sige ja tak til noget de ikke ved hvad er, og derfor kan det måske være en faldgruppe der. jeg forestiller mig at de godt kan være lidt paranoide med om det er ægte eller fake, og måske undre sig over hvorfor de skal logge ind facebook.

 

Du bør nok også overveje hvor vigtigt det er for dine kunder at kunne logge ind på din side, hvis du ikke har nogen bagved liggende features som giver kunderne en fordel, og som iøvrigt benyttes flittigt så synes jeg logins er en dum ide. I stedet for at gøre det nemt at checke ud med logins, så var det måske en bedre ide at skrabe det unødvendige væk i checkud processen (Jeg har ikke kigge på din process), på den måde fanger du også dem der ikke før har handlet og som ikke kan hente deres informationer ud af dine database. Jeg rigtig godt eksempel på et godt flow er blacksnow.dk, det er ikke OPC, men heller ikke prestashop standard - specielt delen med fluebenene synes jeg giver kunden en rigtig god fornemmelse af at de kommer tættere og tættere på målet.

 

Opslag i telefon bog ville være smart, jeg mener jeg har set det omtalt her på forum, og jeg mener at kjeld har lavet noget til det, men jeg er langt fra sikker i min sag her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv tænk præcis det samme som dig timpet ang facebook det er derfor jeg er i tvivl

Jeg troede dog den tog adresse osv med over.

Tlf opslag mener jeg dog kunne være fedt å lige rode lidt rundt igen og se om jeg kan finde noget fra Kjeld

Tsk for feedback

Link to comment
Share on other sites

Ville være rigtig fedt, hvis du kan lave en integration med kraks. Tror heller ikke rigtig på den med facebook. mange har jo ikke de rigtige oplysninger der alligevel. Men at kunder bare kan taste deres telefon nr og så deres adresse "muligvis" kommer frem vil være rigtig godt..

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også mene facebook login er farlig, da kke all er åfaceook.

 

Vi har helt fjernt login boksen ved checko simpelthen fordi vi mener det er overflødigt.

 

Et andet godt eksempel på en checkout process er :http://eshoes.dk/shop/frontpage.html som godt nok heller ikke er en prestashop.

 

Og de har netop den med tlf nr ved checkout.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...