Jump to content

[Direct afrekenen] Solved


Recommended Posts

hoe kan ik bij Direct afrekenen na veld telefoonnummer die ze moeten invullen. "opslaan " middenin krijgen.

want dit slaan ze regelmatig over, dan gaat alles niet verder en stoppen ze met bestellen.

zie als voorbeeld

En hoe krijg ik standard nederland in het invulscherm, hij begint altijd met frans.

 

www.rc-car.nl

Link to comment
Share on other sites

Voor het centreren van de 'Opslaan' knop moet je in 'order-opc-new-account.tpl', onderaan (regel 398 in PS 1.4.0) deze code:

<p style="float: right;">

 

veranderen in:

<p style="margin-left=200px;">

 

Die '200px' kan je natuurlijk aanpassen aan je wensen.

 

Voor 'Nederland' als standaard optie voor landkeuze: ik vermoed dat in je beheersysteem->'Shipping->Countries" onderaan de pagina, France als 'Default Country' hebt staan. Verander dit in Netherlands. Wijzig daarna ook op dezelfde pagina de vertaling voor Netherlands (door op edit knop bij de juiste land te klikken) aan in Nederland. Dit kan je ook doen voor de andere landen (zoals Belgie) maar ik zou die lijst opschonen door alle landen waarheen je niet wilt verzenden uit te schakelen.

Link to comment
Share on other sites

@ louis323

 

Als je echt iets goed wilt hebben dan zou ik je de module aanraden Onepage checkout van Zelarg.

De nieuwste versie heeft ook inline validation, en je kan in BO aangeven wat je wilt weergeven in FO.

Je kan dus echt een minimale checkout page maken zodat klanten eerder doorgaan om de bestelling af te ronden.

Ik heb ook automatisch Capitalization voor adres/postcode/naam/straat en een huisnummer check laten toevoegen aan de module. Ik had wel eens klanten die een huisnummer vergaten in te vullen maar dat is nu verleden tijd, als ze dat vergeten dan krijgen ze een popup melding.Ze kunnen nu niets meer vergeten in te vullen.

Ik heb Zelarg geholpen met het testen van de module voor ps 1.4.x en nieuwe suggestions laten toevoegen die ik heel belangrijk vond voor de NL markt, heb deze module al 2 jaar en het is de beste module voor onepage checkout.

 

BTW, snelafrekenen die met presta 1.4 komt kan hier niet aan tippen.

 

 

@AKJV

 

Slider kleur is perfect nu, beter dan het wood patern ;)

 

Regards,

 

ysco..

Link to comment
Share on other sites

blijft op dezelfde plek staan.

 

Ik geloof dat ik het verkeerde tpl bestand aangewezen heb, sorry!. Ik heb nu beter gekeken en volgens mij is het authentication.tpl. Maar je layout ziet wel heel anders uit dan de mijne of de standaard PS layout (geloof ik), gebruik je wel versie 1.4.x?

 

Anyway, je moet zoeken naar deze code (regel 300 voor PS 1.4.4):

<input type="submit" class="button" name="submitGuestAccount" id="submitGuestAccount" style="float:right" value="{l s='Continue'}">

 

En verander dit in:

<input type="submit" class="button" name="submitGuestAccount" id="submitGuestAccount" style="margin-left:200px;" value="{l s='Continue'}">

 

Hopelijk werkt dit wel! Vergeet niet om 'Force compile' uit te zetten maar dat weet je wel volgens mij :)

 

Ik zie dat het je in elk geval gelukt is om 'Netherlands' als standaard optie voor landselectie in te stellen maar ik zou het nog wel vertalen als ik jou was.

Link to comment
Share on other sites

Als je echt iets goed wilt hebben dan zou ik je de module aanraden Onepage checkout van Zelarg.

De nieuwste versie heeft ook inline validation, en je kan in BO aangeven wat je wilt weergeven in FO.

Je kan dus echt een minimale checkout page maken zodat klanten eerder doorgaan om de bestelling af te ronden.

Ik heb ook automatisch Capitalization voor adres/postcode/naam/straat en een huisnummer check laten toevoegen aan de module. Ik had wel eens klanten die een huisnummer vergaten in te vullen maar dat is nu verleden tijd, als ze dat vergeten dan krijgen ze een popup melding.Ze kunnen nu niets meer vergeten in te vullen.

Ik heb Zelarg geholpen met het testen van de module voor ps 1.4.x en nieuwe suggestions laten toevoegen die ik heel belangrijk vond voor de NL markt, heb deze module al 2 jaar en het is de beste module voor onepage checkout.

Kijk maar eens op mijn site hier http://www.gadgetshoponline.nl en probeer de betaal pagina maar even ;)

Geen test order plaatsen a.u.b. dit is een live site.

 

BTW, snelafrekenen die met presta 1.4 komt kan hier niet aan tippen.

 

Je OPC module ziet er inderdaad mooi uit. Ik zal eens goed kijken naar die module.

Link to comment
Share on other sites

wat jij hebt, is ook echt gaaf

 

Dank je!

 

@AKJV

 

Slider kleur is perfect nu, beter dan het wood patern ;)

 

Regards,

 

ysco..

 

Grrrrr, het was GEEN wood pattern maar brushed metal pattern! :P

Maar het ziet er nu inderdaad een stuk beter uit, dus bedankt voor je eerdere feedback!

Link to comment
Share on other sites

@ AKJV

 

Nou het leek toch op wood patern maar dan in het grijs LOL, de patern was gewoon een beetje the grof dat was alles ;)

Ik zag tenminste het idee erachter hehe, zoals gezegd zo is het een stuk mooier.

 

Gr. ysco..

Link to comment
Share on other sites

heel mooi, ik heb het nu naar links gekregen.

wat bedoel je met ?

 

Ik zie dat het je in elk geval gelukt is om 'Netherlands' als standaard optie voor landselectie in te stellen maar ik zou het nog wel vertalen als ik jou was.

 

welk deel moet ik nog vertalen ?

Link to comment
Share on other sites

heel mooi, ik heb het nu naar links gekregen.

wat bedoel je met ?

 

Ik zie dat het je in elk geval gelukt is om 'Netherlands' als standaard optie voor landselectie in te stellen maar ik zou het nog wel vertalen als ik jou was.

 

welk deel moet ik nog vertalen ?

 

 

Ah, ik zie inderdaad dat je die knop nu helemaal links geplaatst hebt.

 

Wat ik bedoel is dat bij 'Verzendadres' en optie 'Land' nu wel "Netherlands' als standaard optie staat, maar ik dacht dat je dat liever 'Nederland' van wilt maken.

 

Dit kan je doen door in je beheersysteem->'Shipping->Countries' in de lijst met landen op de edit knop bij 'Netherlands' te klikken en daarna bovenaan 'Netherlands' in 'Nederland' te vertalen. Ik zou dit in elk geval ook voor Belgium doen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...