Jump to content

Deze module kan niet aan deze haak gekoppeld worden.


Recommended Posts

Hello fellow Prestashoppers,

 

Ik heb een probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden.

 

Wat is er gebeurd:

- Ik probeerde de module: "Header Logos" te veranderen. Hierbij heb ik hem per ongeluk ontkoppeld van zijn haak.

- Na dit foutje probeerde ik de module natuurlijk weer te haken (hook) aan "Header of Pages". Dit lukt niet meer.

 

Foutmelding die ik krijg:

"Deze module kan niet aan deze haak gekoppeld worden."

 

Wie heeft er ook met deze problemen te maken gehad en wat kun je eraan doen? Ik mis namelijk nu mijn logo's bovenaan mijn site. Wat me wel lukt is om "Header Logos" op een andere plek aan te haken, maar dan ziet mijn site er niet meer uit.

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Link to comment
Share on other sites

Ik ken geen module 'Header logos', is dat een externe module die je geinstalleerd hebt?

Je zou een 'Reset' kunnen proberen, de optie onder de module naam in de lijst met modules. Als dat niet helpt kan je proberen het te deinstalleren en daarna opnieuw installeren. En in uiterste geval verwijderen en opnieuw uploaden & installeren.

 

Let wel: ik weet niet of je aanpassingen gedaan hebt in deze module en wat reset/deinstallatie/verwijdering dan voor gevolgen heeft. Ik zou dan zeker aanraden eerst een backup te maken van de module.

Link to comment
Share on other sites

HAKJV en djkavaa dank voor de replies.

 

''Header Logos'' is een module die in mijn template zit. Deze module zorgt ervoor dat mijn site een logo heeft en dat er plaats wordt gemaakt binnen de header voor een .gif reclame animatie. Deze module mocht ik dus niet ontkoppelen.

 

De oplossing heb ik reeds gevonden en was nogal resoluut. Ik heb mijn template verwijderd, na eerst een backup van CSS en IMG te maken, hierna heb ik mijn template weer geupload en voila het werkt weer naar behoren.

 

Dank voor jullie meedenkende replies.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...