Jump to content

hoeveelheidskorting


Recommended Posts

Ik heb deze vraag al gepost in het engelse gedeelte, maar daar komt helemaal geen reactie op. Misschien zitten hier wat meer behulpzame mensen.

 

Ik zit namelijk een beetje in de knoei met de hoeveelheidskorting.

 

Ik dacht dat het mogelijk moest zijn om vanaf meerdere hoeveelheden kortingen toe te kennen.

Bijvoorbeeld vana 10 stuks 1 € korting, vanaf 20 stuks 2 € korting,...

 

Echter, wanneer ik dit allemaal instel, dan krijg ik altijd maar de eerste (en dus laagste) korting, zelfs als ik enorme hoeveelheden ga bestellen wil hij me altijd maar de eerste korting toekennen

 

Heeft iemand een idee of ik iets verkeerd ingesteld heb, of is er iets anders mis met mijn shop?

Link to comment
Share on other sites

Hallo rebirth,

 

Probeer het volgende,

 

1* Klik op " voeg een specifieke prijs toe "

2* ga naar het product waar je de staffel korting wilt toepassen.

3* ga naar de optie "prijzen"

4* Vul bij " Vanaf " bijvoorbeeld 5 in.

5* Breng een korting van bijvoorbeeld 2.00 Kies een bedrag of procent.

6* Klik op toevoegen

 

Nou herhaal je de zelfde stappen alleen vul je nu bijvoorbeeld " Vanaf " 10 in en een korting van 2.50.

En zo herhaal je de stappen naar gelang je het zelf de staffel korting wilt weergeven.

 

Als je nu naar je FO gaat dan zou het gewoon zonder probleem moeten werken.

 

Als je bijvoorbeeld een staffel korting wilt weergeven van bijvoorbeeld 5 10 15 begin dan altijd eerst met de hoogste aan te maken bij je product, als je dat niet doet dan krijg je op je product pagina dit te zien 15 10 5.

 

Hoop dat het goed gaat voor je op deze manier.

 

ysco..

Link to comment
Share on other sites

Hallo rebirth ;)

 

Dat is inderdaad vreemd, zoals je het gedaan heb zou het gewoon naar behoren moeten werken.

Ik heb het zojuist bij mij nogmaals getest en werkt zonder problemen.

 

Ik zie dat je alleen op je site een gedeelte NL en EN vertaling heb dus nog niet alles is correct vertaald, kan me niet voorstellen dat dit een probleem zou kunnen geven.

 

Ik zal er ook nog eens verder over nadenken wat dit zou kunnen zijn.

 

ysco..

Link to comment
Share on other sites

Het is inderdaad vreemd. Vooral omdat ik denk dat ik het ooit eens werkend heb gehad, een goede week geleden. En nu plots werkt het niet meer. Zou het helpen, mocht ik alle bestanden een vervangen door een backup? Dat er misschien iets mis is met een bestandje?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...