Jump to content

Zakázat "Přidat do košíku"


Karel Rehak

Recommended Posts

Zdravím, jak znepřístupnit přidání produktu do košíku? Když dám počet na skladě "0", tak se tlačítko sice znepřístupní, ale zase se objeví hláška, že zboží není na skladě. Navíc když bych topak chtěl obnovit zpět u padesáti produktů, tak by to nebyla moc příjemná práce...
Při přidávání produktu mám defaultně nastaveno

Standardní: Zakázat objednávky (Nastaveno v Předvolbách)

ale objednat to jde stejně a vůbec nevím, kde se to v předvolbách nastavuje.

Omlouvám se, jsem začátečník....

Link to comment
Share on other sites

Udělal jsem to tak to.
V souboru product-list.tpl jsem upravil tento řádek:
{if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0) && $product.customizable != 2}
Místo hodnoty 0 jsem dal 500. Lze dát jakékoliv vyšší číslo, než je nejvyšší počet jakéhokoliv produktu.

V souboru product.tpl jsem přidal attribut DISABLED:

quantity == 0} style="display:none;"{/if} id="add_to_cart" class="buttons_bottom_block"><input disabled type="submit" name="Submit" value="{l s='Add to cart'}" class="exclusive" /></p>

Kdo používá modul "Doporučujeme" musí ještě upravit soubor homefeatured.tpl stejně jako v souboru product-list.tpl:
{if ($product.quantity > 0 OR $product.allow_oosp) AND $product.customizable != 2}

Link to comment
Share on other sites

asi nechápu smysl skrývání tlačítka,chceš jen katalog?Bud to jde dát do košíku,což je smysl aplikace a nebo to umožní zboží objednat,i když skladem není.Hláška "je skladem a "na objednání" se dá nastavit,aby byl zákazník v obraze.Zásahy do kody by asi měly být až na posledním místě při řešení v celku triviálního problému.Jo,a někde se už skrytí tlačítka řešilo...

Link to comment
Share on other sites

Ne, chtějí obchod, ale časově teď nestíhají, tak že je to zatím jako katalog, pak vrátím ty tři řádky do původního stavu a je to.