Jump to content

A achizitionat cineva o tema de pe TemplateMonster.com ?


meridianm

Recommended Posts

Salut,

 

Lucrez la un magazin online, momentan il editez local in computerul meu folosind Xampp. Magazinul meu va vinde produse electronice, mai mult foto-video. Pentru asta am gasit o tema care imi place pe TemplateMonster.com , si anume http://www.templatem...demo/33683.html , ar mai fi cateva care imi plac am dat-o doar pe aceasta ca exemplu.

 

Versiunea folosita de mine este Prestashop v1.4.4.1

 

Pareri ? Sfaturi ?

 

Dan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...

Am cumparat si eu o tema : www.mobilaok.ro , sunt incepator la creare siteuri si tot ce am facut am realizat cu ajutorul echipei de la ei - online mi-au rezolvat fiecare problema,inclusiv instalarea pe care nu am platit-o....la insisitente mi-au instalat tema gratuit. am mai avut o problema cu butonul de like pt Facebook...in 2 zile au intrat pe site si mi-au modificat eroarea. Mie mi-a recomandat un profesionist sa cumpar de la ei...el cu ei lucreaza de cativa ani...insa din lipsa de timp nu a putut sa ma indrume...cu rabdare/ajutorul lor/ceva cunostinte de baza am reusit sa aduc siteul in forma actuala.

Acum imi bat capul cu plata online....si in curand cu SEO...

Pt mine echipa de chat de la TM este cea mai profi echipa intalnita....asistenta online 24/24 + eu nu vrb eng si totusi cu translator online am reusit sa dialogam chiar si 3 ore...daca nu au stiut cum sa rezolve problema imediat m-au dirijat la discutii pe forum legate de problema mea si daca am revenit ca nu reusesc sa gasesc raspuns la problema in maxim 2 zile au intervenit in site ...