Jump to content

(opgelost) Unhooked (module weg)


Recommended Posts

Ik was een beetje aan het spelen met de blokken en heb per ongeluk op Unhook the selection geklikt voor het Last viewed products blok. Nu vind ik de blok niet meer terug in de lijst.

 

Hopelijk kan iemand me vertellen hoe ik deze module terug kan krijgen?

 

Oplossing:

 

Even de module opnieuw installeren via modules en vervolgens via modules/positions/transplant a module de module naar de juiste blok verplaatsen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

En als je nu de Home text editor hebt ubhooked (sorry voor het taalgebruik)welke in de top position stond?

IK heb wel nog een home text editor voor de homepage content maar kan die andere niet vinden om te installeren?

Wie wijst mij de weg?

Alvast bedankt voor de moiete

Link to comment
Share on other sites

En als je nu de Home text editor hebt ubhooked (sorry voor het taalgebruik)welke in de top position stond?

IK heb wel nog een home text editor voor de homepage content maar kan die andere niet vinden om te installeren?

Wie wijst mij de weg?

Alvast bedankt voor de moiete

 

De 'Homepage Tekst Editor' module staat normaal gesproken in de lijst bij 'Homepage content' en 'Header of pages' (Let wel: dit is NIET hetzelfde als 'Top of pages'!).

 

Als de 'Homepage Tekst Editor' module ontbreekt bij 'Header of pages', ga dan naar 'Modules-->Positions-->Transplant a module'. Selecteer uit de lijst met modules de juiste en selecteer daarna bij 'Hook into' optie de 'Header of pages' hook.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...