Jump to content

[solved] 2 kolommen in middenkolom


MarkeY

Recommended Posts

Hallo,

 

Sinds kort bestaat de midden kolom maar uit 1 kolom. hierdoor komt de product beschrijving en de prijs onder de product afbeelding te staan. ook krijg je op de inlog pagina 2 blokken onder elkaar in plaats van naast elkaar. Ik heb 1 live shop draaien en 1 voor te testen. de shop voor te testen is wel goed maar de live shop niet.

zie voorbeeld:

 

Testshop:http://www.plattel-elektrotechniek.nl/shop/authentication.php

Liveshop: http://www.elektrain.../authentication

 

Weet iemand waar dit aan ligt? ik heb al de gehele template van de live shop vervangen door de testshop, en gekeken waar de instellingen anders staan. maar ik kan niks vinden.

 

 

Groeten Mark

Link to comment
Share on other sites

Hallo MarkeY,

 

Kijk is in je global.css file en zoek voor deze lijn,

 

#create-account_form, #authentication #login_form

 

Het lijkt er op dat hij wel bestaat maar misschien is hij comment out bij {* *}

 

Also dit om de code heen staat dan moet je deze {* *} verwijderen, je heb smart cache aan staan dus ik kan het niet duidelijk zien.

 

Als je deze #create-account_form, #authentication #login_form niet kunt vinden dan moet je het volgende doen,

 

Zoek deze even in global.css #create-account_form , na deze lijn voeg je volgende code toe aan je global.css

#create-account_form, #authentication #login_form
{
height: 18em;
float: left;
width: 49%;
clear: none;
}

 

 

Gr. ysco..

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je antwoord, ik zal het proberen.

 

Het is niet alleen de inlog pagina. het is de gehele site.

Ik heb niets veranderd aan de layout voordat hij t verkeerd weer gaf. na installeren producten ingevoegd. daarna een paar dagen niets gedaan. toen bij opnieuw inloggen kreeg ik het probleem. volgens mij heeft het een andere oorzaak dan de template.

 

Om de gehele site aan te passen. moet ik het dan in global.css veranderen of zijn er nog andere bestanden.

 

Groeten Mark

Link to comment
Share on other sites

Hallo MarkeY

 

Je heb inderdaad meerdere css bestanden die betrekking hebben op een bepaald gedeelte van je website.

Om bijvoorbeeld op de product_list pagina wat veranderingen door te voeren moet je dus product_list.css aanpassen.

Het beste is om bijvoorbeeld firebug te installeren in firefox zodat je kan zien wat en waar er iets gebeurd.

Je kan ook de firefox extensie developer tools installeren waarmee je live een .css file kunt veranderen zodat je gelijk de verandering ziet.Als je google chrome heb dan kun je daar ook developer tools installeren.

Je leert best een hoop als je deze tools gaat gebruiken,aldoende leert men ;)

 

ysco..

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de tip. wil de layout nog wat veranderen maar kan vaak de plaats niet vinden waar het staat. dus hopelijk gaat het nu makkelijker.

 

Ik was bezig met een paar categorieën invoegen en toen deed de shop weer normaal. dus het probleem is opgelost. Ik denk dat door de cache hij het nog verkeerd weer gaf.

 

Bedankt voor de hulp.

 

groeten MArk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...