Jump to content

Hur får man "annonsblocket" att öppnas i ett nytt fönster?


Elin-BioLivs

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Antingen så lägger jag in det på fel ställe eller så behöver jag rensa i compiles-foldern (tools ---> smarty ---> compile). Är dock inte säker på VAD man kan ta bort i den?! Kan/ska man ta bort allt utom index-filen?

 

En annan, relaterad fråga! Jag vill att annonsblocket (som inte är en annons i mitt fall) ska synas även om man har blockerat annonser i sin webbläsare och jag har förstått att jag ska byta namn på modulen, men det blir liksom lite galet när jag gör det... Den försvinner helt, fast jag döper om alla filer inuti till samma sak. TIPS TACK!!?

 

Tusen tack för er tid!!!

Link to comment
Share on other sites

Tack för all hjälp Patrik!!!

 

Ja, hmmm... jag måste ha missat nånstans, för det funkade som sagt inte. Lite irriterande! Jag måste alltså ändra namn inne i själva php-filerna också? Och tpl-filer med? verkar lite svårt tycker jag. Lätt att missa något.

 

Finns det något annat sätt att ha en bild som länkar till en annan sida (min blogg) i högermarginalen? Tyckte annonsblocket var klockrent, men det faller ju platt om folk har block av annonser i webbläsaren. Återigen -SNÄLLA hjälp en vetgirig nybörjare! :)

 

Här är min shop förresten, så ser ni vad jag menar: http://www.biolivs.se

 

TACK!

Link to comment
Share on other sites

Nu blir jag så trött på mig själv... Har hållt på och pillat och grejat med annonsblocket fram och tillbaka nu och helt plötsligt så har bildtexten (som dyker upp när man för muspilen över bilden) ändrats till "Advertising" och så har det inte varit förut och så vill jag inte ha det. Förut har man sett den text jag själv angett som bildtext under modules---> Reklam & Marknadsföring----> Annonsblock--->konfigurera. Men nu står det helt plötsligt Advertising och det är inte ens en annons!!!

 

Vad har jag gjort och hur kan jag ändra tillbaka? Snälla hjälp!!! Blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen på detta annonsblock!!! :wacko:

 

 

Allt jag vill ha är en bild som länkar till min blogg!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...