Jump to content

Fraktmoduler posten schenke m.m.


Mr Pellets

Recommended Posts

Finns det några smidiga sådana till Presta? Baserade på tex. storlek, viktbaserat eller liknande.

Eller är det så illa att man måste lägga till tillkommande fraktkostnad på varje enskild produkt?? Vilket kan var ett riktigt skitjobb om man har många produkter. Finns ju saker som bara väger gram, och saker som väger ton. Iaf. det jag säljer men gissar att flera av oss användare skulle vilja ha ett smidigt sätt. Finns det nåt????

 

Körde OS tidigare och då hade Tim´s moduler som fixade detta, borde ju finnas liknande till Presta eller hur gör NI ALLA???

Tacksam för svar eller tips. :-)

Link to comment
Share on other sites

Ingen Vaken för ställd fråga?? Vill gärna ha en genväg i detta fallet :-). Presta i all ära. men forumet suger ju delvis, många läser fåtal skriver. Kan det var så att de inte kan läsa eller skriva, kom igen NU! Ni som kört presta länge och väl. dela med er av era kunskaper till oss nya.......

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Är det någon som fått ordning på detta med olika fraktpriser/speditörer?

 

Vi använder Posten och DHL beroende på vikt. Vi har varor från 90 gram upp till många kilo.

Idag kör vi med fast pris, vilket inte känns rätt om en kund köper en liten lätt vara som kostar mindre än frakten.

 

Jag har lagt in Posten och DHL och kopplat olika viktspann till dem, men när jag testköper så får jag inte fram någon frakt alls.

Den försvinner...

 

Finns det en lösning på detta?

Edited by Källan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...