Jump to content

DK sider som bruger Prestashop.


Jimmy R J

Recommended Posts

Selv tak:-)

 

Du kan fjerne blokken, der indeholder sitemap osv. ved at gå under Moduler og søge efter Faste links blok - denne deaktiverer du så bare. Tilsvarende kan du deaktivere valutablokken.

 

Mht. menuen, så har du plusser, fordi du har underkategorier. Hvis du gerne vil have, at varerne ligger direkte under kategorien, går du blot ind på den enkelte vare og sætter fluebenet direkte i kategorien og fjerner fluebenet i underkategorien. Herefter kan du skjule underkategorierne - det kan jo være, du skal bruge dem på et tidspunkt.

 

Teksten på betalingssiden finder du under Værktøjer, Oversættelser og oversættelse af fejlbeskeder. Søg efter "Please sign in to see payment methods" og herefter kan du rette og gemme.

 

Du kan overveje at bruge Moneybookers til betalinger, så får du en hel del flere betalingsmuligheder. Du behøver så stadigvæk ikke at oprette en indløsningsaftale med Nets. Men du betaler noget mere i gebyr - jeg mener dog, at det er ca. det samme, som du betaler hos PayPal.

Link to comment
Share on other sites

Ahh sådan :D Tak man den er væk nu

 

Vil lige kigge på det med menu'erne da det andet ikke er så smart igen hehe :)

 

Samt er teksten på betalingssiden også rettet nu ;)

 

Moneybookers, det er vel noget ala Paypal :)? Men vil lige følge op på det

 

Mange tak for hjælpen :)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa os Presta freaks,

Kan jeg få Jeres vudering af min side:

www.fotoimport.dk

 

Den kører nu på 3. år.

mvh

Ivar

 

Det kan du sagtens.

 

Min første spørgsmål er, hvor er du hostet? Siden er langsom om at loade.

Næste ting der springer i øjnene er din røde knap til "Tilføj til kurv" - den tror jeg du skal lave i en anden farve, da rød signalerer fare og ikke er en call to action farve. Den grå farve som baggrund, gør shoppen lidt dyster at se på, når du også har den sorte baggrund i siderne. Jeg ville personligt hellere have den hvid, som også gør teksten mere læsbar.

 

Som jeg har skrevet i flere andre indlæg: Tydeliggør, hvem I er. Det er ikke nok for mig som kunde at vide, at I køber varer hjem fra Europa og Østen (skal i øvrigt skrives med stort begyndelsesbogstav). Hvordan kan jeg ringe til jer? Hvor er jeres postadresse? Hvad er jeres kontonr., CVR-nr. osv.?

 

Tekst og skrift på denne side: http://www.fotoimpor...tent/1-levering adskiller sig fra den øvrige tekst I har på siden også mht. overskrifter. Der skal læses korrektur.

 

Alle kategorinavne er stavet forkert (og som sprogmenneske er jeg ligeglad med, om det forbedrer jer SEO-mæssigt) sammenskriv ord, så de er grammatisk korrekte og arbejd med SEO andre steder, hvor jeres kunder ikke ser det. Det irriterer mig at læse ord opdelt i tre ord, som burde have været skrevet i et ord. Ligeledes er kameraer f.eks. ikke med stort begyndelsesbogstav, når det står i en sætning. (Og jeg tvivler i øvrigt på, at det giver jer reel SEO-mæssig værdi at gøre det på denne måde!)

 

Skriv mere tekst om hvert produkt, det vil hjælpe på rankeringerne i stedet for de andre "billige tricks".

 

Dankort logoer peger på forsiden. De bør pege på noget om dine betalingsmuligheder, herunder hvordan du behandler data, sikkerhed, osv. I øvrigt kan jeg intet finde om betalingsmetoder nogen steder?

 

Efter knap 20 min. på siden ser jeg Øvrige vilkår nederst, som oplyser om nogle af de ting jeg efterlyser - så frem med dem. Dine kunder ser dem heller ikke ved første øjekast.

 

Vilkår når en kunde refunderer: Jeg ville som kunde være i tvivl om, hvad du mener med dette: Vi gør opmærksom på at vi ikke refunderer forsendelsesomkostningerne.

 

Du har pligt til at refundere alt hvad kunden har betalt til dig - dette inkluderer også den porto, du har brugt for at sende varen til din kunde. Men du har ikke pligt til at refundere den omkostning kunden har til at sende varen retur til dig. Men jeg synes ikke, dine betingelser omkring dette er klare.

Link to comment
Share on other sites

Tak for saglig input.

Jeg har rettet:

Efter knap 20 min. på siden ser jeg Øvrige vilkår nederst, som oplyser om nogle af de ting jeg efterlyser - så frem med dem. Dine kunder ser dem heller ikke ved første øjekast.

Øvrige input er sat i udvalg

Mange tak.

Ivar

Link to comment
Share on other sites

chrkoge: Hvad tror du egentlig dine kunder tænker når du driver din virksomhed som hobby? Og hvad er hobby egentlig for dig? Er det sådan noget du kun gør lørdag formiddag? Det kan godt være du ikke vil kvitte dit fuldtidsjob for at drive netbutikken, men det fremmer på ingen måde noget at kalde det en hobby butik - hvis jeg var kunder vil jeg ihvertfald ikke handle en hobby butik. Ja det skulle da lige være fordi jeg skulle bruge lim til min model jernbane eller sådan noget ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej Timpet, hvis du lagde mærke til det havde jeg skrevet hobby med apostroffer :)

 

Selvfølgelig er det ikke noget jeg gør hver weekend, men hver eneste dag, jeg har mulighed for at køre på posthuset på vej til arbejde, i min frokost pause og efter arbejde hvis det er det. Så det vil jeg da mene er ret seriøst? hehe :)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

 

Jeg har i flere år anvendt Prestashop og særdeles tilfreds. Ikke så meget fordi den er gratis men mere fordi den er nem at gå til, og tingene virker fint.

For mit vedkommende er det vigtigt at det var en shop som var enkel og overskuelig for kunden.

Flot stykke arbejde folkene bag Presta har udført.

 

Bjarne

 

http://www.pillo.dk

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tak :) Ja nogen finder den dyster osv men det er meningen da det er den målgruppe vi søger :)

 

Jeg indrømmer, jeg er en af dem der finder den dyster:-) Det er fint nok, at den passer til målgruppen, men som minimum bør du ændre din skrift til at være hvid i stedet for grå. Det vil øge læsbarheden meget - uden at ødelægge det udtryk, shoppen har. Ligeledes, er der ingen "call to action" på din læg i kurv knap - den ville jeg give en farve, f.eks. den blå du bruger til prisen. Og så skal jeg nok tie stille :P

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tak :) Ja nogen finder den dyster osv men det er meningen da det er den målgruppe vi søger :)

Jeg ville da bare begynde med at fjerne den gyselige baggrund, du har uden for shoppen.

 

Det er det, som først fangede mit øje. Ikke selve shoppen.

 

Det er helt sikkert det, de andre mener med gyselig.

 

Om teksten er grå eller hvid rører mig ikke.

Link to comment
Share on other sites

Hej alle

Ny på webshop-området. Har oprettet www.apoteket-online.dk i august. Prestashop virker super trods en sikkerhedsbrist, der var til v

Backoffice.

Vil meget gerne modtage kritik af webshop- og hvis nogen lyster har vi prøvet at lave et spil på facebook (apoteket- online), hvor der løbende er fede præmier.

Har læst gode kommentarer og set flere gode webshops gennem dette forum:-)

De bedste prestahilsner

Bjørn & Chess

Apoteket-online.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej alle

Ny på webshop-området. Har oprettet www.apoteket-online.dk i august. Prestashop virker super trods en sikkerhedsbrist, der var til v

Backoffice.

Vil meget gerne modtage kritik af webshop- og hvis nogen lyster har vi prøvet at lave et spil på facebook (apoteket- online), hvor der løbende er fede præmier.

Har læst gode kommentarer og set flere gode webshops gennem dette forum:-)

De bedste prestahilsner

Bjørn & Chess

Apoteket-online.dk

 

Jeg synes, det er en rigtig flot og meget brugervenlig butik, I har lavet:-) Den er meget overskueligt opbygget og nem at finde rundt i. Der er læst korrektur på teksterne, og den fremstår som en virkelig gennemarbejdet shop! Det er generelt en stor mangel hos mange af de shops, der vises her, hvor mange for ofte fokuserer mere på at komme i gang for enhver pris, uden at tænke nærmere over, hvad brugerne oplever. Det er der helt bestemt tænkt over her - så hatten af for det!

 

Det er kun ganske få ting, jeg mener I bør få kigget på, og de kommer her: Når jeg holder musen henover kurven på et produkt, er teksten på engelsk (Add to cart), og jeg savner lidt noget tekst ud over blot indkøbskurven. (Læg i kurv - illustreret med kurven f.eks.). Når jeg lægger i kurven, kan jeg se, at I stadig kører version 1.3 og ikke har OPC. Det er bestemt et must, men hvis I opgraderer til version 1.4 så er det indbygget. Men som kunde ser man, at man skal registrere sig nu, og gå igennem flere trin. Mange springer garanteret fra her? (Har I tjekket jeres statistik for hvor mange der lægger i kurven og så springer fra)

 

Der er noget designmæssigt i bunden af siden - knappen "Om nyhedsbrevet" svæver midt på siden under "Din emailadresse" testet i IE 9. Og boksene Din e-mail adresse og Tilmeld flugter ikke vandret og Send knappen er for stor.

 

Jeg har ikke prøvet jeres Facebook spil, men det lyder som en god ide til at skabe noget feedback:-)

 

Men igen - en rigtig flot shop og held og lykke med den!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville da bare begynde med at fjerne den gyselige baggrund, du har uden for shoppen.

 

Det er det, som først fangede mit øje. Ikke selve shoppen.

 

Det er helt sikkert det, de andre mener med gyselig.

 

Om teksten er grå eller hvid rører mig ikke.

 

 

Det er da fint du synes det er gyseligt, hvilket jeg ikke kan bruge til noget da jeg ikke har bedt om feedback på siden. Baggrunden passer til den målgruppe vi søger og vi har haft rigtig meget positiv feedback på siden. både grafisk og brugevenlighed. og netop baggrunden synes de er fed, men igen det er vores målgruppe som synes det. at du så er til blomster og små sløjfer er for ikke os ikke konstruktiv kritik.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg indrømmer, jeg er en af dem der finder den dyster:-) Det er fint nok, at den passer til målgruppen, men som minimum bør du ændre din skrift til at være hvid i stedet for grå. Det vil øge læsbarheden meget - uden at ødelægge det udtryk, shoppen har. Ligeledes, er der ingen "call to action" på din læg i kurv knap - den ville jeg give en farve, f.eks. den blå du bruger til prisen. Og så skal jeg nok tie stille :P

 

Du er den første der nævner prob med skriftfarven. den har været hvid og rigtig mange inkl mig selv finder den meget irriterende med hvid. vi har testet den bla på vores mange kunder der var og besøge os på kræmmermarkedet da vi havde en maskine stående. men lige mht "call to action" er jeg ikke sikker på jeg ved hvad du mener. tænker du på den lyserøde farve der ikke er blevet ændret endnu? jeg har ikke haft tid til at kigge lige på den del endnu, og har ikke lige undersøgt nærmere hvor jeg gør det henne. :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det er da fint du synes det er gyseligt, hvilket jeg ikke kan bruge til noget da jeg ikke har bedt om feedback på siden. Baggrunden passer til den målgruppe vi søger og vi har haft rigtig meget positiv feedback på siden. både grafisk og brugevenlighed. og netop baggrunden synes de er fed, men igen det er vores målgruppe som synes det. at du så er til blomster og små sløjfer er for ikke os ikke konstruktiv kritik.

Nu nævner du jo selv, at nogle finder den gysellig. Det kommenterer jeg, og der er der vel ingen grund til at blive sur over?

Smag og behag er jo forskellig. Hvis du lægger din side op her, så må du altså også acceptere eventuelle negative kommentarer.

Link to comment
Share on other sites

Skal vi ikke lige lukke "Børnehaven den røde myre"

Der er efterhånden ingen fora på nettet hvor man ikke sviner hinanden til. Det er ikke klædeligt.

Hver Presta shop indehaver har sin egen målgruppe, mål med shoppen, forskellig koncept osv.

Smag og behag kan ikke diskuteres, så lad os holde os til emnet:

"Andre som bruger Presta shop" - skal der laves "Svinere" gøres det på et andet forum.

TAK

mvh

Ivar

Link to comment
Share on other sites

Skal vi ikke lige lukke "Børnehaven den røde myre"

Der er efterhånden ingen fora på nettet hvor man ikke sviner hinanden til. Det er ikke klædeligt.

Hver Presta shop indehaver har sin egen målgruppe, mål med shoppen, forskellig koncept osv.

Smag og behag kan ikke diskuteres, så lad os holde os til emnet:

"Andre som bruger Presta shop" - skal der laves "Svinere" gøres det på et andet forum.

TAK

mvh

Ivar

 

Jeg er helt enig i, at der ikke skal laves "svinere" i dette forum, og jeg synes faktisk en stor del er saglig feedback, lige indtil dem, der beder om reviews gør det til en mærkesag, at det alligevel ikke var det de søgte, eller at den feedback de fik, ikke var den de havde forestillet sig, eller at de i øvrigt selv ved bedre til at starte med. Dertil kommer, at alle har en holdning til design....

 

Fra mit synspunkt, så er der de ting, som er testet igen og igen i brugertests på tværs af målgrupper, lande, forskellige målgrupper af folk, eyetracking studier osv. Og dette skal ses i kontrast til, hvad ens designer foreslår, hvad man selv synes, hvad venner (som ikke er ens målgruppe) synes.

 

Disse ting kan jeg finde på at udfordre i mine reviews (også når folk præsenterer deres shop, uden at bede om feedback, og det springer mig i øjnene),

Når folk f.eks. skriver, at grå skrift virker på sort baggrund - ja, så vil jeg insistere på, at så har de ikke testet rigtigt, for fakta viser noget andet.....

 

Og sådan er der så meget andet når man taler usability.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med dig.

Da tråden startede, øjnede jeg en mulighed for at man evt. kun opbygge et netværk af shops på nettet. Netværk og videndeling kan man ikke betale sig ud af.

Det er ubetinget bedre end at løse opgaven:

"Find 5 fejl" - her er det bedre at købe Billed-bladet

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Jeg er helt enig i, at der ikke skal laves "svinere" i dette forum, og jeg synes faktisk en stor del er saglig feedback, lige indtil dem, der beder om reviews gør det til en mærkesag, at det alligevel ikke var det de søgte, eller at den feedback de fik, ikke var den de havde forestillet sig, eller at de i øvrigt selv ved bedre til at starte med. Dertil kommer, at alle har en holdning til design....

 

Fra mit synspunkt, så er der de ting, som er testet igen og igen i brugertests på tværs af målgrupper, lande, forskellige målgrupper af folk, eyetracking studier osv. Og dette skal ses i kontrast til, hvad ens designer foreslår, hvad man selv synes, hvad venner (som ikke er ens målgruppe) synes.

 

Disse ting kan jeg finde på at udfordre i mine reviews (også når folk præsenterer deres shop, uden at bede om feedback, og det springer mig i øjnene),

Når folk f.eks. skriver, at grå skrift virker på sort baggrund - ja, så vil jeg insistere på, at så har de ikke testet rigtigt, for fakta viser noget andet.....

 

Og sådan er der så meget andet når man taler usability.....

 

Igen er det jo en smags sag. den eneste grund til jeg smed mit link her var som debatten handlede om at dele de sider der har prestashop og som ivar siger lad os holde os til det. og så må i også kunne tåle at få at vide at jeg ikke spurgte om jeres mening omkring siden. hvis jeg ønskede den havde jeg oprettet en debat omhandlet feedback.

Link to comment
Share on other sites

Selvom du ikke har bedt om det, så vil jeg da alligevel lige sige at jeg tror du rammer målgruppen meget godt med dine baggrunde og farver. Du sender ihvertfald nogen stærke signaler med baggrunden. :) Jeg kan nu ikke lade være med at kommentere på at din "læg i kurven" næsten er usynlig. :)

 

Og iøvrigt ville det være kedeligt hvis der ikke altid var noget man kunne prøve at teste og forbedre :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Prestafans

 

Vi har startet en prestashop webshop på http://trendsport.dk/ i et standard tema, som vi gerne vil have noget konstruktivt kritik af.

 

De kortsigtede planer for webshoppen er flere produkter, et billede der skifter på forsiden, samt selvfølgelig mulighed for betaling via DK.

 

På forhånd tak.

 

MVH

Trendsport.dk

Martin

Link to comment
Share on other sites

Ganske rigtigt baseret på en standard theme. Det er der er ikke noget galt med.

 

Men en spørgsmål: Det der "Find os på Facebook", hvor har du det fra. Det kunne jeg godt tænke mig.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej med jer

 

Jeg vil også meget gerne have lidt kritik af min side. Da jeg ikke har noget kendskab til programmering eller HTML, valgte jeg PS. Shoppen har nu været aktiv i ca. 8 måneder.

 

Flere nævner at det er vigtigt med en udførlig beskrivelse på hvert produkt. Jeg synes det kan være vanskeligt at lave en beskrivelse til alle varer, når de i mit tilfælde ofte er meget ens bortset fra størrelse eller udseende. Men hvis det giver bedre resultater på søgemaskinerne, må jeg jo til det :-)

 

Jeg oplever et temmelig stort antal oprettede varekurve i forhold til afgivne ordrer. Hvordan kan jeg forbedre det?

 

Alle der har en webshop kunne sikkert ønske sig mere trafik. Så hvordan forbedrer man det når produktet ikke er så kendt i Danmark, og samtidig lider under billigere priser i udlandet?

 

Jeg giver mine kunder muligheden for at handle uden at registrere sig, er det en fordel eller en ulempe?

 

http://www.digital-racing.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej PeerHolm,

 

Seje produkter :-)

 

Siden kunne godt trænge til lidt gennemgang. Jeg vil blot nævne nogle få punkter:

 

- korrekturlæsning

- lav evt. facebookblokken mindre; vil du sælge eller have venner :-)

- gør Om Os-siden mere professionel. Folk er ligeglade med din alder, de vil vide noget om produkterne og have indtryk af, at firmaet også eksisterer om et år, når de har en reklamationssag

- Tag GODE billeder af produkterne. Selve produktsiderne er mega kedelige. Et boxshot siger ikke meget og sælger meget dårligt

- Få skrevet nogle gode produkttekster. Brug gerne en pro til det, hvis du ikke er verdensmester selv

- Gør noget ved toppen af siden. Den er underligt bar og tom

- Teksten på forsiden starter ligesom uden nogen egentlig præsentation eller indledning. Lav det om

- Få lavet en aftale om dankort. Nets og ePay eller lignende koster altså ikke meget over 120,-/måned

- Husk, at du er på nettet. Læg links i teksten i stedet for blot at henvise til et menupunkt

- Drop antal-på-lager angivelserne. 2 af hver tyder på et meget lille enkeltmandsfirma og højner ikke troværdigheden

- Igen: teksterne skal være MEGET bedre. Hvorfor forkorter du? Hvor skriver du f.eks. at der er tre biler, uden at vise dem?

 

Og sådan kunne jeg blive ved. Du har sjove produkter og hvis jeg skulle sammenfatte ovenstående, skulle det være noget i stil med:

 

- Ryd op på siden, korrekturlæs, kom MEGET mere tekst og MANGE flere billeder på, tag mod Dankort, tilføj kunders anbefalinger/kommentarer (og få "nogle" til at komme med de første 10 - 20 kunders ditto) og tilføj evt. en kundeklub, hvor du kan invitere til demoaftener og give specialtilbud m.m.

 

Har du brug for hjælpe til tekster/fotos kan du sende mig en PM. Jeg hjælper dig gerne igang.

 

/Nick

Link to comment
Share on other sites

Se det er jo kritik jeg kan bruge til noget. Jeg tager gerne imod dit tilbud Nick og har sendt PM.

 

PS. Jeg tager faktisk DK via PayPal, men overvejer en bedre løsning. PayPal er OK i starten men er for dyr efterhånden som omsætningen stiger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv fået megen god hjælp her i forummet og af andre PS'ere, så jeg giver gerne noget tilbage :-)

 

Ja, jeg mente Dankort direkte via Nets. Det er ret billigt og Epay/Quickpay m.fl. koster ca. 100,- om måneden. Det virker langt mere troværdigt på kunderne. PayPal bruger jeg selv - men der er mange derude, som dårligt har hørt om det.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jeg har lavet http://itonline.dk og http://filmmarked.dk i Prestashop, det startede egentlig ud med at jeg lavede filmmarked i OSC, men der var simpelthen for mange fejl i selve OSC, så begyndte jeg at kigge på hvad der var af Opensource løsninger... jeg testede stort set alle...

 

valget blev på Prestashop pga følgende:

 

Mange moduler (allerede dengang)

herunder allerede e-conomic modul eksisterede lavet af Kjeld herinde fra.

 

kæmpe community med mange glade hjælpende folk <- det vægter MEGET højt

 

ligeledes synes jeg rigtig godt om flowet på frontend og allerede i standard theme så det proff ud :-)

 

dertil så var admin rimlig overskuelig i forhold til fx. Magento

 

sidste ting var at da jeg startede på Prestashop 1.3.x der var kodningen meget nem og ligetil, synes dog det er blevet en del mere kompliceret nu med objectbaseret kodning...

 

jeg er dog blevet rigtig glad for prestashop og har nu modificeret det ret seriøst...

 

fx. er ITonline.dk elektronisk integreret til 10 dropshipping distrubutører, hvorved jeg sender ordre til dem via en bestil knap, således generes en XML ordre til dem, ordre opdateres automatisk til sendt og faktureres i e-conomic samt beløb hæves.

 

ligeledes så foregår vareimport / oprettelse også automatisk vedhjælp af prisfiler fra alle leverandører, beskrivelser, features m.m. mappes på en lokal server hvor det sammenkøres med IceCat...

 

(det skal siges at denne shop har over 20.000 varer på lager og cirka 1000 besøgende om dagen)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 4 years later...

Så fik vi for alvor lanceret vores nye webshop på både dansk Senior24.dk og svensk Senior24.se. Senior24 henvender sig til aktive seniorer med et bredt udvalg af hjælpemidler, som giver mulighed for at fortsætte den aktive livsstil. Vi har 40 forskellige modeller i rollatorer, et hav af indkøbsvogne og shoppere og en bred vifte af produkter lige fra blodtryksmålere til varmepuder og kørestolsramper.

Vi hører gerne kommentarer, reaktioner og forslag til, hvad der kan gøres bedre eller anderledes.

Tak på forhånd ...

Venlig hilsen, Morten

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Så er vi i luften med vores helt nye udlejningskoncept, som vi har valgt at basere på en prestashop løsning, som vores øvrige forretninger.

Kig gerne forbi https://seniorflex.dk/ hvor du kan leje et rollator eller et andet hjælpemiddel, som eksempelvis en badestol, indkøbsvogn eller blodtryksmåler.

Vi lancerer SeniorFlex.dk under overskriften: Leje af hjælpemidler gjort nemt og risikofrit …. hvorfor købe en rollator, når du kan leje den ? Slip for at købe - Lej nu uden depositum og bindingsperiode. 
Her har vi forsøgt at løse den teknologiske udfordring, idet vi mener, at det skal være ligeså nemt, friktionsfrit og intuitivt at leje, som det er at købe et produkt, og så skal den oplevede traditionelle risiko elimineres, hvorfor vi tilbyder en løsning uden de traditionelle 'benspænd' som depositum, forudbetalt leje, bindingsperioder og diverse gebyrer. Samtidig har vi gjort det gratis at få leveret til hoveddør og gratis at returnere produktet, når man ikke længere ønsker at leje sit hjælpemiddel.
 
Lad og gerne høre hvad du tænker om vores koncept og løsning ?

 

Edited by iMorten (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

On 3/24/2019 at 11:43 AM, iMorten said:

Så er vi i luften med vores helt nye udlejningskoncept, som vi har valgt at basere på en prestashop løsning, som vores øvrige forretninger.

Kig gerne forbi https://seniorflex.dk/ hvor du kan leje et rollator eller et andet hjælpemiddel, som eksempelvis en badestol, indkøbsvogn eller blodtryksmåler.

Vi lancerer SeniorFlex.dk under overskriften: Leje af hjælpemidler gjort nemt og risikofrit …. hvorfor købe en rollator, når du kan leje den ? Slip for at købe - Lej nu uden depositum og bindingsperiode. 
Her har vi forsøgt at løse den teknologiske udfordring, idet vi mener, at det skal være ligeså nemt, friktionsfrit og intuitivt at leje, som det er at købe et produkt, og så skal den oplevede traditionelle risiko elimineres, hvorfor vi tilbyder en løsning uden de traditionelle 'benspænd' som depositum, forudbetalt leje, bindingsperioder og diverse gebyrer. Samtidig har vi gjort det gratis at få leveret til hoveddør og gratis at returnere produktet, når man ikke længere ønsker at leje sit hjælpemiddel.
 
Lad og gerne høre hvad du tænker om vores koncept og løsning ?

 

Hej Morten

Det er faktisk et super koncept da rollatorer generelt er dyre. Måske du bør arbejde på at få gjort det tydeligere på forsiden, at det er uden binding og oprettelse :) 

Jeg syntes du bør lave en synergi mellem seniorflex og senior24, hvor du linker til senior24 på produktersiderne hvis man er interesseret i produkterne men gerne vil købe det til den fulde pris (eller vice versa).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...