Jump to content

Phishingmeddelelse fra google


Shila

Recommended Posts

Google har nu to gange i dag sendt Phishingmeddelelser til mig på mailen. Det drejer sig om siden, der omdirigerer kunden til paypal.

 

Jeg har selvfølgelig skrevet til google, at det er en fejl og at der ikke er phishing angreb på min side. Men hvad hulen skal jeg ellers gøre? Kan se at der er flere der har en prestashop, der oplever samme problem i de her dage.

 

Som det ser ud nu, oplever alle mine kunder der vil betale via paypal, en warning side, der beskylder mig for at franare mine kunder deres penge, ved at bede dem om at udlevere bankoplysninger.

post-167139-0-76045700-1317388432_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Den dukker op, når kunden ved betalingsdelen vælger Paypal som betalingsmåde i følgende fil modules/paypal/standard/redirect.php

 

Jeg har læst om andre her i prestashop forumet (ikke den danske del), der har oplevet de samme problemer.

Link to comment
Share on other sites

Det er en decideret dum løsning hvis der er tale om et phising problem med paypal. Beskeden kommer for at beskytte kunderne, måske du skulle kontakte paypal og ikke google. Hvis der er tale om et problem med din fil så går der ikke ret længe før du igen er bliver ramt af fejlen.

Link to comment
Share on other sites

Det er skam helt i orden, for det er ikke en løsning, hvilket også har vis sig nu, hvor den nye side også giver advarslen. Så jeg har valgt at deaktivere paypal betaling, indtil jeg finder en løsning. Har heldigvis en moneybookers konto, så helt lost er jeg ikke. Vil bare ikke have, at mine kunder støder på den advarsel, da den giver et rigtig grimt billede af shoppen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg opgraderede til 1.4 i onsdags (i øvrigt uden nogle problemer) og har siden modtaget flere betalinger via paypal uden problemer. Men jeg har som sagt deaktiveret paypal og ringer til dem på mandag. Google har stadig ikke svaret på mine henvendelser, hvilket jeg egentlig heller ikke havde regnet med.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...