Jump to content

Oversættelsen forsvinder...


Sarah1101

Recommended Posts

Tak for lynhurtigt svar ;-)

Egentlig troede jeg at det var helt pludseligt, men jeg er nu kommet frem til, at det er når jeg opdaterer...

Der er nogle småfejl, som irriterer mig helt vildt, og det kan vel ikke passe at jeg ikke kan redigere i oversættelsen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde samme problem. Jeg er ret sikker på at det er din server der har problemet. Serveren har sikkert en suhoshin patch installeret - og denne patch begrænser det antal parametre man kan overføre med $POST og $GET. Det kan dog rettes i serveren, men det er du nødt til at snakke med din host udbyder om.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde samme problem. Jeg er ret sikker på at det er din server der har problemet. Serveren har sikkert en suhoshin patch installeret - og denne patch begrænser det antal parametre man kan overføre med $POST og $GET. Det kan dog rettes i serveren, men det er du nødt til at snakke med din host udbyder om.


Okay - vil det bare sige, at jeg kontakter gigahost og fortæller om mit problem?
Link to comment
Share on other sites

Log ind på gigahosts kontrolpanel. Klik på dit domæne. I toppen af siden klikker du på "PHP-opsætning" og bagefter på "Skift PHP-indstillinger (php.ini)". Nederst på siden finder du "suhosin.post.max_vars" og sætter den til 10000 og bagefter sætter du "suhosin.request.max_vars" til 10000. Klik på "Skift opsætning" og så burde det virke :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...