Jump to content

Bij elke order 1 product erbij zonder dit gekozen te hebben


Kay van Aarssen

Recommended Posts

Zoals de titel eigenlijk al zegt.

Ik krijg elke keer als ik een betstelling plaats alles netjes door maar dan:

zodra ik bij de orders of de factuur ga kijken zie ik ineens 2 producten en het product wat dan toegevoegd is is het product: Kingston HyperX KHX6400D2B1K22G

 

Wat moet ik hier nu mee doen om dit eruit te krijgen dat hij dit bij elke bestelling erbij voegt.

 

Ik heb het product zelf al verwijderd wat kan ik hier verder nog aan doen om het weg te krijgen want de productnaam verschijnt nog steeds op de pakbon/factuur.

 

Ook bij de klant die inlogd ( ikzelf op het moment) kan ik ook bij mijn orders de order inzien dus het pdf bestand en online en daar staat het product ook.

 

Help.....

 

Als ik echter in de mails kijk dan is het goed dus waar kan deze fout vandaan komen

 

Nogmaals wat getest hij pakt dus elke keer een product het is nu steeds een ander product hoe kan ik dit verhelpen!

post-227174-0-20806600-1316779419_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij heb ik dit al opgelost door alle producten eruit te gooien (natuurlijk is dit geen opite in een live omgeving) maar omdat er toch alleen een paar test objecten in stonden was dit niet erg.

Na het normaal verwijderen van de producten uit de backoffice was het probleem echter nog niet verholpen.

 

Ik heb na lang zoeken alles uit de Database gehaald, qua product namen dan.

Mocht er nog een andere oplossing zijn dan hoor ik dit graag vandaar dat ik dit topic dan ook open zal laten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...