Jump to content

Tilføj html til kategori i 1.4.4


spunk187

Recommended Posts

Jeg havde tidligere muligheden for at designe mine kategorier med en editor i backend efter lidt kodeændringer i min 1.3.2 shop. Efter update til 1.4.4, kan jeg ikke længere hitte ud af at indsætte html editor i mine kategoribeskrivelser...

 

Nogen erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Hmm bød du ikke forleden dag på en opgave hvor et af punkterne handlede om det her?

 

Nej, det var nogle af opgaverne jeg ville løse. Mange kræver meget større teknisk indsigt.

 

@Kjeld - Det dur sgu ikke. Jeg kunne i min 1.3.2 med et smukt hack.

Link to comment
Share on other sites

 

Nej, det var nogle af opgaverne jeg ville løse. Mange kræver meget større teknisk indsigt.

 

@Kjeld - Det dur sgu ikke. Jeg kunne i min 1.3.2 med et smukt hack.

 

Off topic: Hvis du har stor erfaring i Prestashop og løsninger, hvorfor er der så ikke engang et link til din(e) sider i din signatur. Når jeg ud fra din anden post gætter mig til webadressen http://webconzept.dk så tilbyder I Joomla løsninger - jeg ser ikke lige Prestashop nævnt? Når du har et prof. firma der sælger hjemmesideløsninger, hvorfor så ikke melde rent ud, så vi kan beslutte, om vi vil komme med gode gratis råd, som du så sælger videre. (Vi er en del i dette forum, som også gerne hjælper folk mod betaling, men langt, langt de fleste brugere får en masse gode gratis råd med på vejen).

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde tidligere muligheden for at designe mine kategorier med en editor i backend efter lidt kodeændringer i min 1.3.2 shop. Efter update til 1.4.4, kan jeg ikke længere hitte ud af at indsætte html editor i mine kategoribeskrivelser...

 

Nogen erfaringer?

 

Der er en opskrift på at gøre det her: Display HTML in Prestashop Category Description (v 1.4).

 

Dog har jeg kun implementeret pkt. 1-3, idet pkt. 4 med indsættelse af en WYSIWYG-editor først er tilføjet senere (23.09.2011).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...