Jump to content

Bij doorbladeren vanaf pagina 1 naar volgende geen produkten meer


christav

Recommended Posts

Bij meer dan 20 produkten moet er naar de volgende blz gebladerd worden. Produkten komen niet in beeld na de eerste bladzijde, dus wel op pagina 1 maar niet op 2 en verder . Het gaat om zelf aangemaakte categorieën. De volgende blz komen wel onderaan in beeld maar wanneer ik er op klik komen er alleen twee schermpjes met vergelijken en de produkten missen. Hoe zou dat komen? Iemand een idee.

Link to comment
Share on other sites

Misschien moet ik het duidelijker vragen door het te laten zien. Voor degeen die er tijd voor heeft :rolleyes:

Mijn site is http://www.allboek.nl en als je dan rechts klikt op 'nieuwe produkten' en beneden doorbladert naar de tweede of derde pagina dan gaat dat goed. Maar wanneer je links bij mijn eigen aangemaakte 'thrillers' doorklikt naar pagina twee dan komt er geen boek meer in beeld terwijl dat zou moeten. Wie o wie weet wat het zou kunnen zijn.

Alvast bedankt. groet

Link to comment
Share on other sites

Misschien moet ik het duidelijker vragen door het te laten zien. Voor degeen die er tijd voor heeft :rolleyes:

Mijn site is http://www.allboek.nl en als je dan rechts klikt op 'nieuwe produkten' en beneden doorbladert naar de tweede of derde pagina dan gaat dat goed. Maar wanneer je links bij mijn eigen aangemaakte 'thrillers' doorklikt naar pagina twee dan komt er geen boek meer in beeld terwijl dat zou moeten. Wie o wie weet wat het zou kunnen zijn.

Alvast bedankt. groet

 

Misschien een hele domme vraag maar hoe maak je ook al weer een product als aanbevolen.

Ik kijk er echt overheen :S volgens mij

 

En hoe heb je die afbeelding bovenin bij een categorie gekregen?

Link to comment
Share on other sites

Hallo dnmavaa, Je weet dat domme vragen niet bestaan.

Aanbevolen produkten krijg je door ook de categorie 'home' aan te vinken.

Wanneer je een categorie aanmaakt kun je tekst en afbeelding plaatsen en vervolgens kun je in die categorie ook produkten aanmaken.

Dit is antwoord op je vraag. Ik hoop dat iemand nog antwoord weet op mijn vraag

Link to comment
Share on other sites

Oke dat van die aanbevolen producten was me er idd even doorheen geschoten.

maar wat je zegt bij producten klopt maar als ik in mijn winkel de hoofdcategorie heb met componenten en ik voeg hier een afbeelding aan toe dan krijg ik die nieg te zien als ik op die hoofd categorie klik alleen de naam componenten wat dan de hoofdnaam is van die categorie.

 

Nu heb ik wel de productlist tpl aangepast om te zorgen dat het _ je voor de namen van een subcategorie staat weg te krijgen maar ik heb hier volgens mij echt niks aan gepast met betrekking tot die images. Weet jij toevallig op welke regel van welke tpl die images worden toegekend en welke regels code het zijn. Dan kan ik eventueel even kijken of ik die bij mij misschien mis.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

het heeft te maken met de module layered navigation of een dergelijke, ik had het ook...heel vervelend als je dit helemaal moet uitzoeken, heeft mij een aantal maanden geduurd tot ik het commentaar van klanten niet meer kon aanhoren......gewoon in je config.inc :

 

@ini_set('display_errors', 'on');

define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

 

zetten en dan zul je zien bij volgende dat tie daar wat problemen tegenkomt...gewoon module ff deactiveren en hop het werkt weer zoals het hoort...

 

succes..

 

gr,

 

 

Samir

 

www.ctionline.nl

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...