Jump to content

Någon som har emigrerat från OSC till Presta?


Mr Pellets

Recommended Posts

Jag har iaf. gjort detta via Cart2Cart, Men fick massor av jobb med överflytten med svenska språket, såsom ÅÄÖ. Håller på som bäst att skriva om, men detta kommer att ta en massa tid. Någon som vet om det går att göra på något annat sätt?

Eller är det bara att jobba på och fixa till allt detta manuellt???? Är surt som tusan.

 

Själva flytten annars gick väl hyfsat, var bara runt nåt hundra av bilderna som inte kom som dem skulle , men ladda ner dem som CSV fil. Men lägger upp dem igen manuellt, när jag ändå måste fixa stavningen.

 

Men om någon har annat tips på att fixa detta snabbt så blir man ju tacksam:-). Angående ovanstående.

 

En annan fråga samtidigt. Nåt smidigt som jag kan använda till mina egna kontokunder?? Använder mig av WasaKredit med räntefria köp upp till 36 månader osv. Men skulle vilja så att kunden istället för tex. faktura eller annat kan välja mitt egna konto och välja tex. 6 månader , 12 osv. räntefritt..Tips??Skjut så tar jag till mig :-).

Är säkert fler än jag som har nåt eget liknande. eller hur.

MVH//PeWee

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Segt att få svar på frågor på forumet visst :-). Har iaf. knepat och knåpat med ÅÄÖ. och har allt klart. Via databasen My... fixade jag detta. 98 som titta eller läst i tråden och alla är analfabeter. eller så har de inga tangentbord eller dys..... Eller så vet ingen av dem.Kan så vara. men iaf...MVH//PeWee

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...