Jump to content

Inceperea unei afaceri ecommerce


Ginno

Recommended Posts

sal
am si eu o inrebare.. sunt incepator in asa ceva si vreau sa demarez o afacere ecommerce.
intrebarea mea este cum incep si ce-mi trebuie pt a putea primi platile produselor prin diferite module (ex creditcard, cec bancar, transfer bancar)
multumesc

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa incepi cu primirea platilor prin transfer bancar sau plata la livrare, in timp vei invata si restul si isi va merita investitia in credit card sau mai stiu eu ce. paypal sau 2co nu are rost sa folosesti, prea putini romani au carduri internationale

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa incepi cu primirea platilor prin transfer bancar sau plata la livrare, in timp vei invata si restul si isi va merita investitia in credit card sau mai stiu eu ce. paypal sau 2co nu are rost sa folosesti, prea putini romani au carduri internationale


Nu stiu ce sa zic cu cardurile internationale... eu am card si platesc pe net, dar ma gandesc de 2 ori inainte sa o fac si in plus de asta nu tin bani pe card decat chiar inaintea platii si exact suma care am nevoie.
La noi cred ca sistemul ramburs e preferat...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

e simplu de implementat un modul de la e-payment, fondca majoritatea tranzactiilor se fac pe siturile lor, securizate, te ajuta ei in implementare, in cazul in care vrei sa implementez o plata cu cardul, e in jur de 150 EURO, taxa de activare

Link to comment
Share on other sites

pentru transfer bancar eu folosesc aplicatia brdoffice prin care vad platile primite in conturile firmei : intraday sau cel tarziu a doua zi apare tranzactia daca sunt platile facute brd-brd , iar daca platile sunt facute din alta banca apare dupa cel mult 1-2 zile in functie de banca si ora la care s-a facut plata.

mentionez ca se pot primi si plati internationale (tranzactia valuta-ron se face in tara cand intra banii in cont)