Jump to content

Ændre knappernes farve...


Sarah1101

Recommended Posts

Hey alle danske presta'er :)

Håber I kan hjælpe mig!

Jeg er i fuld gang med at lave min hjemmeside www.elviraogsixten.dk - indtil videre er de forskellige knapper, fx. "læg i kurv" grønne... Jeg vil meget gerne have dem lavet om til andre farver - er der nogen der ved, hvordan man gør det?

Mvh. Sarah

Link to comment
Share on other sites

Hej Sarah1101.

Med fare for at få tur af de andre kommer jeg her med en måde.

Du skal ind og finde de forskellige "knapper" Billederne ligger i themes/DIT THEME/img.
Der er alle knapper mm. Så er ved "jo" bare at lave nogle tilsvarrende i dine farver og kalde dem det samme. Tror ikke der er en nem måde desværre.

Link to comment
Share on other sites

Ivar, - tak skal du have! Er ikke selv helt tilfreds, så det er virkelig skønt at få ros...

Hmm, jeg har bare googlet "Prestashop theme", og fundet et theme der var sort. Jeg mener at hjemmesiden hed www.prestatehemes.com eller noget i den stil, og så er jeg gået ind på min server. Der er en mappe der hedder "themes" - der har jeg så overført det nye theme til... Det er en smule svært at forklare...

Btw. - mener at det nye theme hedder "et black" - sådan ca... Det kan du også prøve at google ;-)

Link to comment
Share on other sites

Tak til Jer begge.
Jeg har lige siddet og kæmpet med det. Men da jeg ikke er den absolut hurtigste hare i skoven omkring dette, så aner jeg simpelthen ikke hvor jeg skal ligge den skide fil.
Jeg er også i tvivl om, hvorvidt jeg skal til at lave hele min side om igen?
www.farsoverskudslager.dk
I må godt grine over navnet, men der er faktisk vældig trafik på siden. 300 hits total i dag. Omsætningen har det ligesom resten af DK - folk køber ligesom for lidt.
mvh
Ivar

Link to comment
Share on other sites

Ivar:

Årh, det spørgsmål kan jeg desværre ikke svare på.. Jo - noget af det!

1. Du skal lægge filen i den mappe på din server der hedder themes - mener at den er lige under eller over modules...

Det med, om du skal lave siden om, der må jeg være dig svar skyldig - og hvis jeg var dig ville jeg vente med at forsøge til jeg havde fået et reelt svar. Ville virkelig være træls at skulle starte forfra på din side, som btw. ser rigtig godt ud ;-)

Link to comment
Share on other sites

Tak for rådet som jeg vælger at følge :) = Jeg bliver siddende på mine hænder - tror jeg.
Jae - navnet smiler folk lidt over, men jeg synes siden er ganske god.
Synes nu forøvrigt heller ikke navnet "Den blå avis" er særlig god, men den indbragte dog en milliard på kontoen hos Carsten Ree. Sådan er der jo så meget.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...