Jump to content

Lagerstyring/stregkoder/scanner og Bogføring?


Valkyrja

Recommended Posts

Hvad bruger i til at styre jeres lager og bogføring?

 

Jeg har tidligere brugt Finans CE, men er træt af de problemer jeg har med dem og jeg kan ikke rigtig få nogen løsning der passer til os, Vi søger et program der kan holde styr på vores mange varer, ved brug af scanner/stregkoder og gerne Faktura/bogføring som Finans har.

 

Jeg har rodet med C5 og fundet der uoverskueligt da det har alt for meget vi ikke skal bruge :/ Jeg synes det er et vild marked at finde en ordenlig løsning og svært at finde ud af hvad der fungere sammen.

 

Vi har en webshop og samtidig også en bod på kræmmermarked og søger der for en mobil løsning. Nogen der kender et fornuftigt firma eller lign?

 

//Linda

Link to comment
Share on other sites

Jeg har overvejet kraftigt at bygge et systemt hvor man kan scanne produkterne ind og ud af lageret med en stregkodelæser, og samtidigt også pakke ordre efter den. Altså hvor man scanner alle produkterne i ordren og på den måde sikre sig at det hele er med i kassen inden det bliver sendt, men rent "cost vs benifit" så har det ikke kunne betale sig hos os at lave det. Det er selvfølgelig tiden jeg skal bruge på at lave det vejet op imod hvor sjællent vi sender noget forkert, eller mangler at putte noget i en kasse. Det er vidst sket i 0.02% af ordrene. Hvilket selvfølgelig er 0,02% for mange gange..

Link to comment
Share on other sites

Okey, jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige til dit svar, ikke for at vøre uhøflig men i vores tilfælde har vi mere en 400 forskellige varer, hvor hver varer har 4-5 modeller,str og farver. og vores forretning er gået over al forventning og når vi står på kræmmermarkeder vedsiden af vores webshop har vi brug for sådan et system da vi sælger så meget at det kan være svært at holde styr på salget. og da skat kræver dokumentation for lager status min 1 gang om md som en del af regnskabet samt års opgørelse osv. er det for os meget kostbar tid at spare da vi ud over vores fuldtids arbejde har dette som en hobby. så det jeg egentligt søgte var nogen der havde erfaring med et firma som kunne lave en ordenlig løsning til os :) markedet er stort for dette og det er rart at have nogen anbefalinger til et firma, da min erfaring med Finans CE er under al kritik.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...