Jump to content

Jeg forstår det bare ikke - en vare uden billede vises med mine to hunde


isd2403

Recommended Posts

Jeg har lige oprettet to varer på min hjemmeside UDEN TILTÆNKT billede.
Når jeg trykker "gem" og videre, kommer det flotteste billede af mine to hunde !!!
Et billede som jeg faktisk lykkelig havde glemt.
Går jeg ind på varen, er der ikke noget billede tilknyttet - men det fremstår meget fint og flot på hjemmesiden.

Er der en naturlig forklaring på dette - eller er det noget jeg skal tale med hundene om? :)
Mystisk

Link to comment
Share on other sites

(:o) ja jeg tror sgu du skal have en seriøs snak med vapserne, "taget på fersk gerning.. " har du prøvet at uploade et andet billed for at se om det ændre noget ?, må også sige at det lyder mærkeligt, hvis du ikke er kommet til at trykke på "gennemse" knappen.

Link to comment
Share on other sites

Hej med Jer,
Det virker helt skruk kan jeg godt se. Det helt paradokse er at jeg ville lægge to modeller HALSREMME (dog til fotokameraer), og som nænvt uden foto. Stor var min overraskelse da jeg trykkede F5 for at opdatere, hvorefter Fie og Luna fremtrædder meget flot på hjemmesiden.

Det billede som toner frem har jeg ikke haft åbnet i måneder. Jeg tænkte et kort øjeblik at systemet godt nok er klogere en forventet - når jeg bruger teksten halsrem, kigger den igennem billed databasen og finder så de to hunde :) - Tør da slet ikke tænke på hvis jeg opretter en sko uden billede - mon så min kone kommer frem og ser skrap ud.

Jeg er stadig blank - men tak for Jeres sympati :) Jeg har set om der skulle sidde et flueben og drille, men jeg kan ikke finde den.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...