Jump to content

Jolkro

Recommended Posts

Hej alle Prestashop fans.

 

Jeg er igang med at oprette vores nye Prestashop, og vi har valgt at bruge Dibs som betalingsgateway.

Der er lavet et Dibs betalings modul, men når jeg har installeret det og indtaster de korrekte oplysninger i Backoffice, så kommer jeg ikke længere end til forsendelse og så bliver siden blank når jeg fortsætter.

 

Der skulle meget gerne komme et Flexwin vindue op og den såkaldte support hos Dibs kan kun fortælle mig at alt er sat op korrekt derinde, men at de ikke kan hjælpe mig med moduler i specifikke shops.

Det er order.php siden jeg befinder mig i, ved ikke om det hjælper.

 

Er der nogen der kan tænke sig til hvad der går galt, det virker som om Prestashop slet ikke kalder Dibs flexwin siden, eller at dibs modul slet ikke er bliver registreret som installeret.

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte eller slutte.

Håber der er nogen af jer der kan hjælpe, det er jo som med alt andet meget vigtigt at vi kan modtage betaling :)

 

Bruger prestashop 1.3.7 som står er understøttet af Dibs modulet.

 

Mvh Ole

Link to comment
Share on other sites

har fået det til at virke på min side.

havde en fransk support til at hjælpe med at modulet rettet til, det var en fejl i det oprindelige modul

var blevet lovet de ville ligge det nyeste modul ud til download.

har du prøvet at hente det nye modul=?

ellers kan jeg sende det til dig.

(efter min mening er der stadig nogle små tilrettelser i modulet som mangler, men det virker, og for mig er det, det vigtigste)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...