Jump to content

Verschillende shops op één domein


Recommended Posts

Hoi iedereen,

 

Onze shop is opgestart en werkt super naar behoren. Daar wij heel veel met projecten werken dienen deze allemaal een separate shop te krijgen, ik leg uit aan de hand van voorbeelden

 

www.domein.com/shop

www.domein.com/shop/project1

www.domein.com/shop/project2

 

enzoverder.

 

Dit is allemaal nu al mogelijk met separate installaties, hetgene wat de zaken wel enorm bemoeilijkt is dan dat je verschillende backoffices hebt die je moet beheren aangaande de bestellingen.

 

Nu dit zou ik graag aanpassen dat ik voor de normale shop en alle projecten één en dezelfde backoffice heb met aanduiding op welke/shop/project de klant heeft besteld.

 

Tevens zou ik dan ook voor iedere shop en voor elk artikel een andere prijszetting moeten kunnen hanteren.

 

Is dit mogelijk?

 

Iemand enig idee?

 

Alvast dank

Link to comment
Share on other sites

Dit is momenteel niet mogelijk met Prestashop. De volgende major update (versie 1.5) zal wel multi-shop functionaliteit krijgen.

 

Je kunt al een testversie van versie 1.5 downloaden, kijk daarvoor onderaan de homepage van Prestashop. Let wel: dit is nog een vroege alpha versie, het is dus zeker niet aan te raden om het in productie systemen te gebruiken!

 

Groet,

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...