Jump to content

Contactformulier aanpassen en aanvullen


Recommended Posts

Beste forumleden,

 

Ik wil graag het contactformulier aanpassen in mijn webshop, versie 1.4.3. Dit heb ik al eerder gedaan in een andere webshop, zie http://sierbetononline.nl/contact-form.php . Hierbij heb ik de velden aangepast en tekst toegevoegd onder en boven het contactform. Ik heb alleen geen idee meer hoe ik dat gedaan heb, even geleden :(:rolleyes: Het zit niet in contact-form.php, niet in de tpl file.

 

Hoe dan ook, hoe pas ik het formulier aan in 1.4.3? Het gaat om dit formulier http://www.natuursteenshop.com/contact-form.php Ik wil graag velden weghalen (order-id, onderwerp ) en boven en onder tekst toevoegen zoals ik in het andere contactformulier ook heb gedaan.

 

Best basaal maar toch lastig..

 

Bvd voor de reacties!

Link to comment
Share on other sites

Hoi Fuzzytulp,

 

Ik gebruik zelf Windowd + Flashfxp.

 

In mails zitten de bestanden die de verstuurde mails plus het bedanktbericht beinvloeden voor zover ik kan zien, niet het contactformulier zelf. Dus daar zit het volgens mij niet. Correct me if I'm wrong.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo louis323,

 

Je hoeft niets aan contact-form.php te veranderen.

De reden waarom het waarschijnlijk niet werkt is omdat je eerst in BO bij performance even Force compile op ON moet zetten en Cache op Off.

Nou doe je ff je webpage refreshen en kijk of het contact formulier nu wel oke is, if dat het geval is dan kun je Force compile weer op OFF zetten en Cache op ON.

Ik heb ff het contact-form van de Standard Prestashop theme genomen en moet gewoon zonder problemen werken zo.

Bekijk even vanaf lijn 46 de contact-form.tpl dan zie je wat ik heb toegevoegd ;)

 

ysco..

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het zelf ene beetje lopen verbouwen, en heb het zo:

 

Boven een googlemapje, met ballonnetje.

Daaronder een nieuwsmelding, in een rood kadertje, via stylesheet.

Daaronder de contact gegeven, kvk en btwnummer

en daaronder het invulformulier in dus in te vullen.....

 

nfiatc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...