Jump to content

[Solved] cms links veranderen


michaeltheone

Recommended Posts

Hallo,

 

heb een vraag m.b.t. de cms custom pagina's, we hebben in ons webshop een menu aangemaakt met erin (zoals gebruikelijk) links in gezet zoals: home & contact. graag zouden we de links handmatig willen kunnen invoeren dat home naar homepage gaat en contact naar contact pagina maar dat is niet geval en gaat naar deze urls http://www.jouwwebsitelinkhier.nl/cms.php?id_cms=6 dat leidt naar een blanko pagina waarin je je eigen content in kan plaatsen leuk en aardig maar dat is niet wat wij willen.

 

hoe kunnen we de links aanpassen zodat ze naar de pagina's gaan waar we ze heen willen laten sturen?

 

met vriendelijke groet,

michael

Link to comment
Share on other sites

Gebruik de blok met CMS links ja

 

zie website: www.slooijervuurwerk.nl links heb je vuurwerk menu (hoofd menu) daarin staan home en contact die 2 links willen we graag doorlinken naar:

 

home: homepagina (nu gaat die nog naar custom blanko pagina)

contact: contact formulier (nu gaat die nog naar custom blanko pagina)

 

hopelijk is de vraagstelling duidelijker nu :)

 

met vriendelijke groet,

michael

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, ik kan nog steeds geen berichten editten...

Dus even extra info in een nieuwe post:

 

Je haalt dus de links Home en Contact weg die je nu erin gezet hebt. Dan, voor 'Contact Us' staat uitgelegd in de topic die ik in mijn vorige bericht heb vermeld.

 

Voor 'Home' kan je op dezelfde manier dit toevoegen:

<li><a href="{$base_dir}" title="{l s='Home' mod='blockcms'}">{l s='Home' mod='blockcms'}</a></li>

 

Groet,

Andreas

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Dag Roel,

 

Het beste is om een css ID selector toe te voegen in de code en die in de css file een bold decaratie te geven. Maar zoiets simpels als bold kan je ook direct in de code toevoegen:

<li><a href="{$base_dir}" title="{l s='Home' mod='blockcms'}"><b>{l s='Home' mod='blockcms'}</b></a></li>

 

EDIT:

Ik ben zo vrij geweest om de titel van deze topic aan te passen en er [solved] bij te zetten aangezien de vraag van de topicstarter is beantwoord en dit een vrij oude topic is.

Edited by AKJV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...