Jump to content

Kundemailadresse til Trustpilot


jensUGX

Recommended Posts

Hej Alle

 

Beklager hvis dette er diskuteret før....

 

Mit problem er at Trustpilot ikke kan sende mail ud til mine kunder, da de ikke modtager info om kundens mailadresse i den mail du får fra min shop.

 

Jeg har enten brug for at kunden mail adresse fremgår af den ordremail som BO sender til mig ved en ny ordre, eller at jeg kan tilføje trustpilot mailadressen i en af de mails som bliver sendt til kunden. Kunne eks.vis være shipped/afsendt mailén

 

Min shop er i Version 1.2.5.0 - 0.192s

 

Forslag modtages meget gerne

 

På forhånd tak

 

Mvh

Jens

Link to comment
Share on other sites

Er da lidt nysgerrig, bruger du Trustpilot som betalende kunde, eller har du bare en gratis konto.

Tror ikke der er mange her der bruger den som betalende, da deres priser er høje.. og som de heller ikke oplyser noget om på siden. hvilket jo ikke ligefrem er god reklame for en Trustpilot :blink:

 

Lige en lille opfordring.. ret lige Skat incl og skat excl i din sprogfil... så der står incl moms og excl moms. vi er jo i danmark.. :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Aupino

 

Ja bruger dem som betalende kunde, men kan jo ikke rigtigt sige at jeg får fuld valuta for pengene, siden jeg ikke rigtigt kan få det her til at køre :-( men du har ret omkring pris, de er lidt hambre. Hvad bruger andre herinde, herunder dig selv ???

 

Omkring det med Inkl. moms og ekskl. moms, så står det da sådan elelr er der noget jeg har overset ??

 

/Jens

Link to comment
Share on other sites

Hej vi bruger trustpilot som betalende kunde

 

og du er sikker på at Trustpilot får fat i kundens email adresse ( hvis ikke kan du kontakte kundeservice for at de mapper din mails korrekt )

 

For at opsætte Trustpilot med Prestashop er det nødvendigt du kan editere følgende fil:

/modules/mailalerts/mails/da/new_order.html

hvis din sprogfil dk så skal linien se således ud

/modules/mailalerts/mails/dk/new_order.html

hvis html filen ikke eksisterer kan du kopiere det fra det engelske bibliotek over i det danske bibliotek som beskrevet herover

i filen indsætter du hvis det ikke findes inden for <body> tagne

Kunde Email: <strong>{email}</strong>

Link to comment
Share on other sites

Hej Aupino

 

Ja bruger dem som betalende kunde, men kan jo ikke rigtigt sige at jeg får fuld valuta for pengene, siden jeg ikke rigtigt kan få det her til at køre :-( men du har ret omkring pris, de er lidt hambre. Hvad bruger andre herinde, herunder dig selv ???

 

Omkring det med Inkl. moms og ekskl. moms, så står det da sådan elelr er der noget jeg har overset ??

 

/Jens

 

Ang det med moms er den på engelsk når du klikker på kategorierne og se en oversigt af vare i kategorien.

selve vare siden er ok.

 

Jeg selv bruger ikke noget ud over jeg har lavet min egen via et prestashop modul. ved godt at Trustpilot.. ser godt ud og giver indtryk af man er prof, men syntes deres pris er helt hen i skoven for de små webshops. Læste på amino for et stykke tid siden, at der var en som ville starte en gratis service i lighed med trustpilot. ved ikke om det er kommet igang endnu.

 

Noget helt andet er det ikke sådan lidt på grænsen at man overgiver kundens email adresse til en tredie part, uden kunden har accepteret det.? eller står der i jeres betingelser at de vil blive kontaktet af trustpilot.?

Link to comment
Share on other sites

Hej vi bruger trustpilot som betalende kunde

 

og du er sikker på at Trustpilot får fat i kundens email adresse ( hvis ikke kan du kontakte kundeservice for at de mapper din mails korrekt )

 

For at opsætte Trustpilot med Prestashop er det nødvendigt du kan editere følgende fil:

/modules/mailalerts/mails/da/new_order.html

 

hvis din sprogfil dk så skal linien se således ud

 

/modules/mailalerts/mails/dk/new_order.html

 

 

 

hvis html filen ikke eksisterer kan du kopiere det fra det engelske bibliotek over i det danske bibliotek som beskrevet herover

 

i filen indsætter du hvis det ikke findes inden for <body> tagne

 

Kunde Email: <strong>{email}</strong>

 

Hej Rockidan

 

Takker mange gange for dit indspark. Jeg har rettet den beskrevne fil, men jeg ser desværre ikke nogen ændring.... tager det lidt tid inden det kan ses eller ?? De mails jeg modtager hedder Ny mail, men indholdet er fortsat på engelsk ?? jeg forstår ikke hvorfor

 

Har du nogen ideer, der kan hjælpe mig. På forhånd tak

 

/Jens

Link to comment
Share on other sites

Ang det med moms er den på engelsk når du klikker på kategorierne og se en oversigt af vare i kategorien. selve vare siden er ok. Jeg selv bruger ikke noget ud over jeg har lavet min egen via et prestashop modul. ved godt at Trustpilot.. ser godt ud og giver indtryk af man er prof, men syntes deres pris er helt hen i skoven for de små webshops. Læste på amino for et stykke tid siden, at der var en som ville starte en gratis service i lighed med trustpilot. ved ikke om det er kommet igang endnu. Noget helt andet er det ikke sådan lidt på grænsen at man overgiver kundens email adresse til en tredie part, uden kunden har accepteret det.? eller står der i jeres betingelser at de vil blive kontaktet af trustpilot.?

 

Ja kan se hvad du mener, kan dog ikke lige finde det sted hvor jeg kan ændre det ??? har du et godt bud.

 

Jeg er såvidt enig, dog er det for mig et tveægget sværd- Som lille webshop, har man behov for at blive synlig, som at give kommende kunder en tryghedsfølelse, så du har lyst til at lægge en ordre hos dig.Men du har ret i at prisen er for høj, og jeg ville da gerne have et andet og mindre dyrt alternativ ;-) Har du evt. et link til det på Amino ??

Link to comment
Share on other sites

Her er linket til amino http://www.amino.dk/forums/t/127055.aspx?PageIndex=1 Lader til tråden er ved at være død. men det er better web som ville lave et alternativ. Om der er sket nogen fremskridt ved jeg ikke. Blev forresten kontaktet af en smart sælger fra Trustpilot idag.. gud ved om de læser vores forum. :huh:

 

Ang. det med sprog ligger fejlen i template sprogfilen. du kan åbne den fra backoffice.. og så finde fejlen der.

Link to comment
Share on other sites

Ja kan se at det ligesom er gået i stå.... OK det kan da godt være de kigger med og synes du skulle have en hilsen :-) jeg har ikke hørt fra dem, men jeg er jo selvfølgelig også indenfor murene

 

Ja tak for hjælpen, det er fikset nu... men kunne se at jeg stadig har et problem med dette tilbage. I tilbudsblokken, hvor jeg elelr har rettet det i /modules/blockspecials/dk.php filen, men det er åbentbart ikke der.. har du en ide om hvor det kan være ??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...